Profi a ajuns la 100 de magazine care funcţionează după conceptul Noul Profi, la doar un an după inaugurarea primului astfel de magazin, la Ploieşti. Următorul pas este digitalizarea

Autor: Alexandra Matei Postat la 18 noiembrie 2021 66 afişări

Profi a ajuns la 100 de magazine care funcţionează după conceptul Noul Profi, la doar un an după inaugurarea primului astfel de magazin, la Ploieşti. Următorul pas este digitalizarea

Modelul Noul Profi se prezintă în patru formate: Super (magazinul cu cea mai mare suprafaţă de vânzări şi sortimentul cel mai larg), City (magazinul din proximitatea casei), ProfiGo (magazinul convenience, pentru cumpărături rapide, de necesitate) şi Loco (magazinul din afara marilor aglomerări urbane). @ Anul următor, Profi urmează să implementeze livrarea la domiciliu şi alte forme de e-commerce.

Retailerul Profi, controlat de fondul de investţii Mid Europa Partners, a atins pragul de 100 de magazine care funcţionează după conceptul Noul Profi, după doar un an de la deschiderea primului magazin de acest fel, la Ploieşti, iar următorul pas este digitalizarea.

„În 2021, am început să revoluţionăm felul în care arată magazinele noastre şi senzaţia pe care o transmit, introducând conceptul Noul Profi şi cumpărăturile convenience. În 2022, vom continua să multiplicăm în masă acest model, totodată ducând revoluţia şi în interiorul Profi prin digitalizare şi un mare număr de programe, inclusiv prin utilizarea inteligenţei artificiale în beneficiul clienţilor noştri”, a declarat Pawel Musial, CEO al Profi.

Modelul Noul Profi se prezintă în patru formate: Super (magazinul cu cea mai mare suprafaţă de vânzări şi sortimentul cel mai larg), City (magazinul din proximitatea casei), ProfiGo (magazinul convenience, pentru cumpărături rapide, de necesitate) şi Loco (magazinul din afara marilor aglomerări urbane).

Acesta din urmă, explică reprezentanţii Profi, este un format care se adresează zonelor rurale şi care oferă acces la produsele locale.

În urma implementării acestui concept la nivelul lanţului de magazine, vânzările au crescut, menţionează oficialii retailerului.

Astfel, adaugă aceştia, s-a luat decizia de a continua cu investiţii masive în creşterea companiei şi, totodată, de a desena o nouă traiectorie pentru dezvoltarea Profi. În acest sens, Pawel Musial susţine că expansiunea se va face şi de acum înainte într-un ritm susţinut, dar numărul de magazine noi se va mai tempera, urmând ca numărul de magazine existente să fie remodelate.

„Zone Fiigo îşi vor găsi locul în toate magazinele noi sau remodelate, astfel încât, în drumul lor spre sau dinspre lucru, sau dacă au uitat să cumpere ceva, oamenii să aibă unde veni ca să-şi completeze cumpărăturile. Trebuie remarcat că remodelarea unui astfel de magazin necesită un volum de investiţii comparabil cu cel necesar pentru deschiderea unui magazin nou”, a mai spus CEO al Profi.

În 2022, pe lângă remodelările la nivelul magazinelor offline, Profi anunţă că va lucra şi la o nouă înfăţişare digitală, cu un website refăcut şi cu un program de loializare digitalizat.

Totodată, anul viitor retailerul va implementa livrarea la domiciliu şi alte forme de e-commerce.

Profi are peste 1.500 de magazine offline în România, dintre care 600 sunt administrate de antreprenori parteneri şi circa 25.000 de angajaţi în peste 700 de localităţi.

În 2020, retailerul a obţinut o cifră de afaceri de 8,8 mld. lei, cu 22% mai mult faţă de anul anterior.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.