​Producătorul de mobilă LEMET a investit 6 milioane de lei în dezvoltare în primul semestru „Direcţiile principale au fost energia verde, digitalizarea şi modernizarea magazinelor LEMS”

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 24 septembrie 2025 39 afişări

​Producătorul de mobilă LEMET a investit 6 milioane de lei în dezvoltare în primul semestru „Direcţiile principale au fost energia verde, digitalizarea şi modernizarea magazinelor LEMS”

LEMET, unul dintre cei mai mari producători de mobilă din România, a continuat să investească în prima jumătate a anului în dezvoltarea companiei, în extinderea reţelei de magazine LEMS şi în lansarea de produse noi, în contextul unei pieţe tot mai competitive, afectate de apariţia unor noi jucători, inclusiv din zona online, şi de reduceri agresive de preţ practicate de marii competitori. Astfel, compania a derulat investiţii de aproape 6 milioane lei în prima jumătate a lui 2025, cea mai mare parte fiind alocată sustenabilităţii.

„Chiar dacă piaţa a traversat un context dificil, apariţia de jucători noi şi un context socio-politic tumultos, am continuat să investim în dezvoltarea companiei şi în infrastructura reţelei de magazine LEMS. Direcţiile principale au fost energia verde, digitalizarea şi modernizarea magazinelor LEMS, iar prezenţa magazinului nostru în online devine din ce în ce mai consistentă. Este un efort financiar important, dar credem că doar prin investiţii consistente putem asigura stabilitate şi creştere pe termen lung”, a declarat Adina Rizea, director LEMET.

Potrivit analizei interne, susţinută de datele generale, piaţa mobilei din România a înregistrat o uşoară creştere în prima parte a anului, pe fondul presiunii concurenţiale determinate de apariţia mai multor jucători, în special pe segmentul vânzărilor online.

Vânzarea de mobilă şi decoraţiuni destinate casei şi grădinii în online câştigă tot mai mult teren, conform analizei LEMET.

În ceea ce priveşte extinderea reţelei LEMS, primele luni ale anului au adus două noi deschideri, la Feteşti şi Dăbuleni, iar până la finalul anului sunt planificate magazine noi la Roman sau Iaşi. Pentru 2026, compania are în vedere alte deschideri şi reamenajări, continuând strategia de extindere şi modernizare a magazinelor.

”Pentru a doua parte a anului 2025, LEMET şi-a propus să accelereze lansările de produse noi, să consolideze vânzările online care devin o nouă direcţie de dezvoltare a magazinelor LEMS, dar şi să continue extinderea reţelei fizice de magazine LEMS. Sunt planificate deschideri de magazine noi şi o nouă direcţie de comunicare şi marketing adaptată contextului actual de piaţă”, a declarat Daniel Belu, director de marketing & dezvoltare produs LEMET.

Fondată în 1991, compania LEMET dispune de facilităţi de producţie şi spaţii de depozitare ce însumează peste 40.000 de metri pătraţi. Anual, aici sunt procesate aproximativ 3.500.000 de panouri, se realizează peste 80.000 de piese din lemn masiv şi peste 13.000 de articole tapiţate.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.