Proces pentru România: Uniunea Europeană dă în judecată România, Germania, Marea Britanie, Franţa, Italia şi Ungaria pentru că nu au respectat limitele de poluare

Autor: Alex Ciutacu Postat la 18 mai 2018 101541 afişări

Proces pentru România: Uniunea Europeană dă în judecată România, Germania, Marea Britanie, Franţa, Italia şi Ungaria pentru că nu au respectat limitele de poluare

România primeşte o lovitură din partea Uniunii Europene, fiind dată în judecată alături de Germania, Marea Britanie, Franţa, Italia şi Ungaria, pentru că nu ar fi respectat limitele de poluare impuse de structura europeană, inclusiv pentru motoarele diesel, potrivit Bloomberg.

Astfel, motoarele diesel primesc o nouă lovitură. Printre victimele acestui proces ar putea fi companii precum Volkswagen, Daimler şi BMW în principal, deoarece industria auto din Germania se bazează mult mai mult pe motoarele diesel decât oriunde în lume.

Acţiunile Uniunii Europene vor alimenta nemulţumirea celor care se luptă să scoată motoarele diesel de pe şoselele Germaniei.

Inevitabilul s-a produs: Uniunea Europeană a început procesul împotriva României. Ce se va întâmpla de acum cu românii

McDonald's, ce lovitură! Decizia fulger luată de lanţul de fast-food. ”Nu mai facem faţă"

Cum reuşeşte un tânăr să facă 100.000 de dolari pe lună cu un site. Ideea SIMPLĂ pe care oricine o poate pune în practică

 

Noul paradis al bogaţilor planetei: Oraşul unde orice vis devine realitate, dacă ai suficienţi bani

În procesul Comisiei Europene împotriva României, Germaniei, Marii Britanii, Franţei, Italiei şi Ungariei, se menţionează că aceste ţări au eşuat în a se conforma limitelor de oxid de nitrogen emis în aer de trafic, industrii şi agricultură.

Uniunea Europeană a anunţat că a trimis astăzi scrisori de avertizare Germaniei şi altor state membre în care cere informaţii detaliate cu privire la modalitatea în care sunt verificate autovehiculele care ajuns la şosele, ca parte a anchetei Dieselgate.

Motoarele diesel sunt principalii emitenţi de oxid de nitrogen, care cauzează probleme respiratorii şi este legat de mai multe morţi premature. Sub jurisdicţia europeană, statele membre sunt obligate să menţină emisiile sub 40 de micrograme per metru cub.

În 2017, la şapte ani de la deadline-ul din 2010, nivelul mediu de emisii în Stuttgart, casa Mercedes-Benz şi a Porsche, era dublu faţă de nivelul permis.

Peste 65 de oraşe germane nu au reuşit să se conformeze limitelor.

Ţările date în judecată „au primit destule ultimatumuri în ultimul deceniu pentru a rezolva situaţia”, a transmis Karmenu Vella, Comisar European pentru Mediu. „Este convingerea mea că decizia de azi va îmbunătăţi foarte mult viaţa cetăţenilor mult mai rapid”.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
germania,
motoare,
limitare,
franta

ALEPH STORY: Cu cât a crescut economia în T2. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.