Pro TV, afaceri de 188 mil.dolari, în scădere cu 6%, dar profit de 87 mil.dolari, în creştere cu 2,3%

Postat la 06 februarie 2020 76 afişări

 Pro TV, afaceri de 188 mil.dolari, în scădere cu 6%, dar profit de 87 mil.dolari, în creştere cu 2,3%

Grupul de televiziune Pro TV, care include postul de televiziune ProTV, plus celelalte canale de televiziune Pro, a raportat pentru 2019 o scădere cu 6% a afacerilor, la 188 milioane dolari, faţă de 201 milioane dolari în 2018.

În acelaşi timp, profitul operaţional (OIBDA) a crescut la 87 milioane dolari, de la 85 milioane dolari în 2018, un plus de 2,3%.

Rezultatele au fost publicate joi de grupul CME, principalul acţionar al ProTV, care în 2019 a avut afaceri de 694 milioane dolari, în scădere cu 1,3%, şi un profit operaţional de 247 milioane dolari, în creştere cu 11%.

Grupul de telecomunicaţii american AT&T, acţionarul majoritar al CME, şi-a vândut anul trecut acţiunile către miliardarul ceh Petr Kellner, tranzacţia incluzând şi canalele ProTv. Vânzarea urmează să se închidă în 2020.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
televiziune,
pro tv,
afaceri,
grup

ALEPH STORY: Cu cât a crescut economia în T2. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.