Primul automobil premium produs în România – Ford a demarat la Craiova producţia SUV-ului Puma Vignale

Autor: Bogdan Alecu Postat la 28 mai 2020 1681 afişări

Primul automobil premium produs în România – Ford a demarat la Craiova producţia SUV-ului Puma Vignale

Ford România a demarat producţia la uzina de la Craiova a noi versiuni ale SUV-ului Puma, printre care versiunea premium Vignale dar şi versiunea cu motor diesel şi, în premieră, versiunea cu transmisie automată cu şapte trepte şi dublu ambreiaj, cea mai avansată cutie de viteze ce echipează un automobil produs în România.

În plus, la începutul acestei luni, Ford a anunţat că un nou model Ford Performance, Puma ST, se va alătura gamei la sfârşitul acestui an.

„Clienţii ne-au transmis că doresc o serie de opţiuni care să ajute la găsirea unui echilibru între stil, nivel de echipare, performanţă şi eficienţă şi care să li se potrivească perfect. Ne-am angajat să livrăm toate acestea prin intermediul lui Ford Puma, prin noul Puma ST care va veni la sfârşitul acestui an, şi asta nu este totul”, a spus Roelant de Waard, vicepreşedinte, Marketing, Vânzări & Service, Ford Europa.

Ford a investit aproximativ 200 de milioane de euro în unitatea sa de producţie de ultimă generaţie de la Craiova pentru a sprijini producţia modelului Puma. Astfel, investiţia Ford la Craiova din 2008 până în prezent se ridică la 1,5 miliarde de euro.

Ford Puma cu motorizare diesel EcoBlue de 1,5 litri, 120 CP şi transmisie manuală cu şase trepte reprezintă o opţiune convingătoare pentru şoferii care circulă pe distanţe mari - furnizând de la 99 g / km emisii de CO2 şi un consum începând de la 3,8 l / 100 km în regim NEDC (de la 118 g / km şi 4,5 l / 100 km în regim WLTP).

O nouă opţiune, transmisie automată cu şapte trepte de viteză, este disponibilă pentru motorul pe benzină 1.0 litri EcoBoost de 125 CP, furnizând 110g / km - emisii de CO2 şi un consum de combustibil ce porneşte de la 4,9 l / 100 km NEDC (de la 137 g / km şi 6,0 l / 100 km WLTP). Numărul mai mare de rapoarte de transmisie şi funcţionalitatea cu dublu ambreiaj permit schimbări perfecte de viteză şi contribuie la optimizarea consumului de combustibil şi la îmbunătăţirea confortului şi a dinamicii de condus.

Clienţii Ford Puma de la sfârşitul anului trecut au fost printre primii care au beneficiat de tehnologia Ford mild-hybrid de 48 de volţi pentru o eficienţă sporită a consumului de combustibil.

Propulsoarele EcoBoost Hybrid sunt oferite în două variante de putere, în combinaţie cu transmisii manuale cu şase trepte:

EcoBoost Hybrid de 1,0 litri şi 125 CP, cu emisii CO2 de 97 g/ km şi o eficienţă a consumului de combustibil NEDC de 4,3 l/ 100 km (de la 126 g/km şi 5,5 l/ 100 km WLTP)

EcoBoost Hybrid de 1,0 litri şi 155 CP, cu emisii CO2 de 99 g/ km şi o eficienţă a consumului de combustibil de 4,4 l/ 100 km NEDC (de la 126 g/ km şi 5,5 l/ 100 km WLTP)

Puma ST-Line Vignale

Având la bază varianta sportivă Puma ST-Line, Puma ST-Line Vignale oferă un plus de stil şi specificaţii premium. Detaliile unice includ grila superioară din aluminiu satinat, grila inferioară de culoare neagră, bara de protecţie inferioară în culoarea caroseriei şi un spoiler spate de dimensiuni mari. Echiparea standard include faruri LED, scaune cu tapiţerie din piele Windsor, volan îmbrăcat în piele Manacor, sistem de sunet premium B&O şi sistemul Ford KeyFree.

Variantele de echipare disponibile pentru modelul Puma, Titanium, Titanium X şi ST-Line X, dispun de tehnologii inovatoare în standard, inclusiv de Sistemul de asistenţă pre-coliziune cu frânare post-impact, precum şi de soluţia versatilă de stocare Ford MegaBox, capabilă să găzduiască obiecte de până la aproximativ 115 cm înălţime - cum ar fi plantele de casă sau echipament de golf - într-o poziţie verticală.

Gama extinsă Ford Puma este disponibilă pentru comenzi la dealerii autorizaţi Ford din România.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
automobil,
ford,
craiova,
puma
Operaţiunea repatrierea. Managerii români de top se întorc acasă Operaţiunea repatrierea. Managerii români de top se întorc acasă

Au lucrat pentru unele dintre cele mai mari companii din lume, pe pieţe care mai de care mai puternice sau mai speciale. Au adunat experienţă valoaroasă în Africa, pe continentul american sau în alte ţări din Europa.

vezi continuarea
ZF.ro
Un scandal imens: Un programator din Reşiţa a furat 722 mil dolari Un scandal imens: Un programator din Reşiţa a furat 722 mil dolari
Ţara din UE care INTERZICE accesul persoanelor din România, după ce numărul de cazuri a explodat la noi în ţară
Mediafax
Misterul celor 57 de oameni infectaţi cu COVID din senin. S-au întors bolnavi după ce au stat 35 de zile pe mare, deşi la plecare erau perfect sănătoşi Misterul celor 57 de oameni infectaţi cu COVID din senin. S-au întors bolnavi după ce au stat 35 de zile pe mare, deşi la plecare erau perfect sănătoşi
EXCLUSIV. „Afacerea PANDEMIA” a început în România înaintea stării de urgenţă. Hocus pocus cu preţurile măştilor
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
PSD, reacţie la apelul lui Iohannis PSD, reacţie la apelul lui Iohannis
Apelul lui Iohannis către Parlament
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan E hotarata treaba  Fotbalul se joaca in zece... COMENTARIU Valeriu Suhan E hotarata treaba Fotbalul se joaca in zece...
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.