Povestea femeii care a devenit MILIONARĂ dintr-o resursă pe care românii o IGNORĂ. Cum a reuşit să-şi crească afacerile cu peste 50%.

Autor: Ioana Matei Postat la 13 martie 2019 10677 afişări

Povestea femeii care a devenit MILIONARĂ dintr-o resursă pe care românii o IGNORĂ. Cum a reuşit să-şi crească afacerile cu peste 50%.

Brandul local de dermato-cosmetice Ivatherm a încheiat anul 2018 cu o creştere de 54% faţă de anul 2017, marcând astfel venituri de peste 4.5 milioane de euro.

Prodsusele Ivatherm se vând exclusiv în farmacii şi magazine online.

Potrivit reprezentanţilor companiei, piaţa globală este în creştere, determinată atât de creşterea clasei de mijloc din Asia, cât şi de urbanizarea populaţiei. Compania este prezentă în prezent în 16 ţări, iar în alte cinci, produsele sunt în curs de înregistrare. Cea mai mare regiune ca pondere a vânzărilor Ivatherm este Asia-Pacific, urmată de Orientul Mijlociu şi Europa.

„Ne propunem ca în 2019 să continuăm creştera vânzărilor la export. Estimăm că acestea vor reprezenta peste 50% din cifra de afaceri totală a companiei”, spune Rucsandra Hurezeanu, fondatorul companiei, într-un comunicat de presă. Antreprenoarea a creat singurul jucător român de pe piaţa dermato-cosmeticelor, care se bate astăzi cu multinaţionale de profil.

Potrivit interviurilor anterioare acordate Business MAGAZIN, Rucsandra Hurezeanu a lucrat în domeniul farma unde s-a angajat imediat după ce a absolvit Facultatea de Medicină. A decis să îşi creeze propria afacere după ce a crescut în domeniul farma până când, după cum spune chiar ea, a simţit că nu mai are unde urca. În momentul în care a decis să devină antreprenor, Rucsandra Hurezeanu a urmat modelul mamei sale care la începutul anilor '90 a deschis propria farmacie privată. Ulterior, businessul s-a extins atât în distribuţie, cât şi în producţie. Tot mama sa a fost cea care a sprijinit-o financiar să pornească la drum cu businessul Ivatherm care astăzi creează produse dermato-cosmetice "made in Franţa" cu apă de la Herculane.

A început prin a studia proprietăţile apei termale de la Herculane, cea mai veche staţiune balneară din Europa. Apoi a mers în Franţa unde a contractat o echipă de cercetători care să evalueze efectele apei de la Herculane. După ce au fost descoperite proprietăţile anti-inflamatorii ale apei, produsele Ivatherm şi-au făcut treptat loc pe rafturile farmaciilor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
antreprenori,
bani

ALEPH STORY: Piaţa imobiliară fierbe: Preţurile apartamentelor cresc de la o lună la alta. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.