Platforma de livrare foodpanda România introduce o nouă opţiune de livrare pentru a limita răspândirea Covid-19

Autor: Andra Stroe Postat la 24 martie 2020 129 afişări

Platforma de livrare foodpanda România introduce o nouă opţiune de livrare pentru a limita răspândirea Covid-19

Platforma de food ordering foodpanda România introduce începând de astăzi o nouă funcţionalitate în meniul aplicaţiei: butonul „livrare fără contact” între utilizator şi livrator, ca o nouă măsură de prevenire împotriva răspândirii coronavirusului. Astfel, livratorii pot lăsa comenzile la uşa casei sau apartamentului, evitând orice interacţiune umană şi posibil risc.

Pentru ca nouă funcţionalitate să fie automat activată, clienţii platformei trebuie să efectueze plata comenzii online, cu cardul. Opţiunea este disponibilă în secţiunea „Detalii livrare”, în pagina de checkout, iar prin aceasta se transmite direct livratorului să lase comanda la uşă, fără a mai fi nevoie ca utilizatorii să completeze detalii despre modul de livrare fără contact. Funcţionalitatea este disponibilă clienţilor foodpanda odată cu ultima versiune a aplicaţiei ce poate fi descărcată sau actualizată în App Store sau Google Play.

„Încurajăm tot mai mult clienţii să efectueze plata comenzilor online cu cardul, ca măsură de siguranţă. Prin noua funcţionalitate introdusă astăzi în aplicaţie, le oferim utilizatorilor care fac plata electronic posibilitatea automată de livrare fără contact cu livratorul, fără a mai introduce de fiecare dată în aplicaţie instrucţiunile privind modul în care vor să li se livreze comenzile. Vom continua să luăm toate măsurile de siguranţă necesare şi să le oferim clienţilor noştri noi opţiuni în contextul evenimentelor legate de răspândirea noului coronavirus, pentru a evita orice posibil risc atât pentru ei, cât şi pentru livratorii noştri”, a declarat Andreea Petrişor, managing director foodpanda România.

În cazul în care, din diverse motive bine întemeiate, este necesară intrarea în contact cu livratorii, utilizatorii pot dezactiva noua funcţionalitate prin atingerea butonului de „livrare fără contact”, disponibil în secţiunea „Detalii livrare”.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
livrare,
aplicatie,
clienti

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.