Planul NASA pentru asteroidul cu o valoare IMENSĂ care ar putea prăbuşi, însă, întreaga economie mondială

Postat la 21 ianuarie 2017 1578 afişări

Asteroidul 16 Psyche este unul dintre cele mai misterioase obiecte din sistemul nostru. Cercetătorii vor avea posibilitatea să-l analizeze mulţumită noii misiuni confirmate de NASA. Deşi se află la 370 de milioane depărtare de Pământ, obiectul este foarte valoros.

Dacă 16 Psyche va fi transportat către Pământ, doar fierul din el ar putea valora 10.000 de cvadrilioane de dolari. Valoarea sa ar putea fi suficientă pentru distrugerea preţurilor la obiectele de uz caznic, iar economia mondială ar putea suferi un colaps, notează Daily Mail.

16 Psyche este localizat pe centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter, iar la naştere ar fi putut fi o planetă, fiind în timp distrusă de formarea sistemului solar. În prezent, a rămas doar o bucată de metal compusă din fier, nichel şi un număr de alte metale inclusiv aur, platină şi cupru.

Lindy Elkins-Tanton, principalul cercetător al misiunii NASA şi director al University School of Earth and Space Exloration, afirmă: ,,16 Psyche este singurul obiect de acest tip pe care l-am descoperit în sistemul solar, el reprezintă singura şansă a omenirii de a vizita miezul unei planete''.

Elkins-Tanton a calculat că doar fierul din 16 Psyche valorează 10.000 cvadrilioane de dolari. Valoarea sa ar putea provoca devalorizarea produselor obţinute din minerit ale guvernului şi al tuturor companiilor. În cele din urmă, ar putea produce colapsul întregii economii.

Cititi mai multe pe www.descopera.ro

Citeşte pe comedymall.ro

Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium