Piaţa de publicitate online din România a avut creşterea cea mai puternică din Europa

Postat la 08 iunie 2017 77 afişări

Valoarea totală a pieţei de publicitate online din România, pentru întreg anul 2016, a fost de aproximativ 41 de milioane euro (190,5 milioane lei), în creştere de 22% faţă de anul anterior, conform celei mai recente ediţii a studiului ROADS, derulat de IAB România cu sprijinul PwC România.

Piaţa de publicitate online din România a avut creşterea cea mai puternică din Europa

A două jumătate a anului 2016 a înregistrat o valoare de aproximativ 24 de milioane de euro (109,8 milioane lei), cu 36% mai mult faţă de semestrul anterior al anului 2016 şi cu 19% mai mult decât semestrul similar al anului 2015 - ambele procente exprimate „like-for-like”, adică ţinând cont de acelaşi eşantion al companiilor care se regăsesc în ultimele 2 ediţii ale studiului.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Criza politică afectează economia! O discuţie între Cristian Hostiuc, director editorial ZF şi Felix Drăghici, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.