O platformă care oferă meşteri pentru amenajarea locuinţei îşi extinde serviciile pentru companii şi spaţii de cazare
Businessul antreprenorial Ajusto, parte a Engie Romania, îşi extinde gama de servicii cu soluţii personalizate pentru segmentul business, propunând amenajări de spaţii comerciale şi spaţii de cazare în regim hotelier sau non-hotelier. Având un portofoliu de furnizori şi meşteri cu experienţă, intrarea pe segmentul B2B a venit ca un pas firesc în creşterea business-ului, care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de trei ori mai mare ca în 2018, spun reprezentanţii businessului.
„În contextul unui deficit de meşteri pe piaţă, putem să oferim, prin intermediul echipelor noastre, servicii profesioniste pentru amenajarea şi modernizarea diveritelor tipuri de spaţii. Am atacat de curând şi segmentul B2B deoarece am identificat în piaţă atât necesitatea de a lucra cu meşteri pricepuţi, cât şi aceea de a superviza managementul întregii lucrări, de la stadiul de proiect până la darea în funcţiune de către personal calificat. Sperăm să ne bucurăm de încrederea clienţilor noştri şi pe acest segment, aşa cum s-a întâmplat şi în cazul segmentului rezidenţial”, a declarat Iulian Maxim, project manager Ajusto.
Proiectele de amenajări, în creştere şi pe segmentul clienţilor rezidenţiali
Serviciile Ajusto au fost dezvoltate ca urmare a necesităţii de externalizare a proiectelor de amenajări, tendinţă care s-a accentuat de la an la an. „Dacă luăm ca referinţă anul 2019, în decursul a doar 12 luni, solicitările clienţilor s-au dublat, iar perspectivele de creştere sunt menţinute şi pe parcursul acestui an, în ciuda contextului general nefavorabil creat de pandemie”, spun reprezentanţii companiei. În prezent serviciile Ajusto acoperă amenajarea completă a unui spaţiu de locuit, curăţenia, precum şi instalarea de aparate electrocasnice.
Tot în creştere se află şi segmentele micilor montaje în locuinţe (de la electronice şi electrocasnice până la montarea tablourilor) şi amenajărilor complete ale locuinţei (finisaje interioare şi exterioare, instalaţii electrice), acesta din urmă fiind baza portofoliului de servicii ale companiei. Principalul target este reprezentat de familiile tinere (25-34 de ani, urmat de segmentul 35 - 45 de ani), care apelează la Ajusto atunci când îşi achiziţionează o locuinţă nouă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro