Miruna Smeureanu, marketing director Coca-Cola România: „Diversitatea echipei, a punctelor de vedere sunt întotdeauna un factor esenţial pentru dezvoltarea profesională"

Autor: Andra Stroe Postat la 04 iulie 2020 121 afişări

Miruna Smeureanu, marketing director Coca-Cola România: „Diversitatea echipei, a punctelor de vedere sunt întotdeauna un factor esenţial pentru dezvoltarea profesională"

„Când mă gândesc la realizări, primul lucru care îmi vine în minte este echipa de profesionişti cu care lucrez – oameni extrem de pasionaţi de ceea ce fac, care lucrează cu entuziasm şi privesc mereu cu interes şi curiozitate fiecare nou proiect”, spune Miruna Smeureanu, marketing director, Coca-Cola România.

Pentru anul în curs, ea şi-a propus să dezvolte în continuare „spiritul unic, curajul şi drive-ul care ne definesc echipa. Continuăm să inovăm, să depăşim limitele, să creăm experienţe, să construim”. Marketing directorul de la Coca-Cola România spune că în ultimii ani a sesizat o schimbare de paradigmă – „toţi am început să facem alegeri mult mai informate, influenţate tot mai mult de valorile promovate de branduri şi de conduita companiei care le pune pe piaţă. Cred că rolul brandurilor a evoluat şi aşteptările de a promova comportamente sustenabile, idei şi valori care pot construi o societate mai bună pentru toţi sunt tot mai mari”.

În opinia Mirunei Smeureanu, companiile pregătite pentru viitor au înţeles un lucru esenţial: complementaritatea dintre femei şi bărbaţi, diversitatea echipei, a punctelor de vedere sunt întotdeauna un factor esenţial pentru dezvoltarea profesională. „Probabil că oamenii de ştiinţă pot explica argumentat care sunt atuurile femeilor şi ale bărbaţilor şi cum se aplică ele în business. Între timp, realitatea a demonstrat că genul nu trebuie să fie un criteriu pentru a judeca performanţa în afaceri, pentru a oferi sau nu şanse. Cred că diversitatea şi incluziunea sunt esenţiale pentru un mediu de lucru performant.”

Profilul Mirunei Smeureanu a fost inclus recent în topul 105 Cele mai puternice femei din  business realizat de Business MAGAZIN.

Urmărește Business Magazin

ZF.ro
EXODUL medicilor români: MII de medici pleacă în Franţa şi Germania şi Ungaria. Zeci de mii de specialişti au părăsit România EXODUL medicilor români: MII de medici pleacă în Franţa şi Germania şi Ungaria. Zeci de mii de specialişti au părăsit România
BREAKING. Scandal fără precedent la una dintre cele mai mari bănci. Instanţa a pus SECHESTRU. Ce trebuie să ştie românii
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Ion Iliescu: Am pierdut un prieten şi un camarad Ion Iliescu: Am pierdut un prieten şi un camarad
Liderii USR, acuzaţi că fac jocurile PSD în Bucureşti
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.