Lanţul local de magazine agricole Agroland deschide cea mai mare unitate din reţea, în estul Capitalei, cu o investiţie de 150.000 de euro
Agroland a deschis astăzi, în Bucureşti, pe Şoseaua Fundeni, cea mai mare unitate din reţea, atât ca suprafaţă cât şi ca număr de produse. Noul magazin, Agroland Mega, are o suprafaţă de 550 metri pătraţi şi a fost deschis în urma unei inevstiţii de 150.000 euro, fără stocuri, iar vânzările din primul an de activitate sunt estimate la 750.000 euro.
„Conceptul Agroland Mega, lansat în 2017, este unic în România şi se referă la magazine specializate, cu produse dedicate grădinăritului, îngrijirii animalelor de companie şi hobby farming-ului, având o suprafaţă mai mare cu 300% decât magazinele Agroland tradiţionale”, spun reprezentanţii companiei într-un comunicat. Agroland Mega Fundeni este cel de-al şaselea magazin de acest tip din cadrul reţelei, compania având în plan să continuie extinderea atât în Bucureşti, cât şi în restul ţării. Astfel, reprezentanţii businessului anunţă că până la sfârşitul lui 2020 şi în primul trimestru din 2021 vor fi deschise alte patru Agroland Mega, dintre care două în apropierea Capitalei.
Noua Unitate este situate în incinta unui centru comercial din care mai fac parte supermarketul Penny, precum şi magazinele Pepco şi Jysk, şi are un portofoliu de 3.000 de produse, care includ articole pentru grădină, printre care material săditor, fertilizanţi şi echipamente pentru întreţinere; produse destinate animalelor de companie, de la hrană, la suplimente şi accesorii, precum şi produse pentru hobby farming, precum şi alte produse utile în casă şi gospodărie.
Traficul mediu estimat în magazinul din Fundeni este de 250-300 de persoane zilnic, cu variaţiile sezoniere specifice. Reprezentanţii companiei consideră că zona Pantelimon-Fundeni are avantaje multiple pentru un supermarket cu acest profil, printre care densitatea crescută a populaţiei, precum şi apropierea de zonele rezidenţiale noi de case, din Dobroeşti şi Fundeni.
Potrivit reprezentanţilor Agroland, curba ascendentă, care s-a manifestat în prima jumătate a anului, a continuat şi în cel de-al doilea semestru. „În primele patru luni din semestrul al doilea, am înregistrat o majorare de circa 35% a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă din 2019. Dacă în trimestrul al treilea al anului trecut, ieşisem pe minus, acum nu mai este cazul. În mod normal, într-o afacere sezonieră precum a noastră, semestrul al doilea este sensibil mai slab decât primul, din cauza anotimpului rece. În 2020, din datele pe care le avem acum, nu va mai fi aşa, ci va fi primul an, după mult timp, în care vom înregistra profit şi în a doua jumătate a anului. Practic, am înregistra o creştere solidă, de peste 30%, pe gamele principale de produse, de la cele de îngrijire a animalelor de companie, la grădinărit şi hobby farming”, notează Horia Cardoş, fondator şi director general al reţelei Agroland.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro