Instagram, noul jucător care vrea să învingă Amazon pe piaţa de comerţ online

Autor: Alex Ciutacu Postat la 19 martie 2019 137 afişări

Instagram, noul jucător care vrea să învingă Amazon pe piaţa de comerţ online

După mai mulţi ani în care Instagram a funcţionat doar drept o aplicaţie de social media îmbuibată cu mâncare, fashion şi design, utilizatorii vor putea folosi platforma pentru a cumpăra în mod direct produse – ceea ce aduce o nouă sursă de venit pentru gigantul Facebook, potrivit Bloomberg.

Începând de săptămâna acesta, aplicaţia testează un instrument de shopping, denumit Checkout, teste în care s-au implicat deja multe nume mari precum Nike.

„De-a lungul timpului, pe măsură ce generăm valoare pentru oameni, asta ar putea deveni o parte semnificativă a businessului nostru”, spune Vishal Shah, head of product Instagram.

Prin intermediul Checkout, oameii vor putea cumpăra direct din Instagram, şi nu vor mai fi redirecţionaţi spre site-ul retailerului.

Shah consideră că acesta este următorul model de business de succes după advertising.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
aplicatie,
cumparare,
produse,
utilizatori,
comert

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.