Idee de marketing pentru produsele tradiţionale: ministână amenajată în aer liber

Postat la 10 noiembrie 2011 30 afişări

Organizatorii Târgului naţional de produse agricole şi ecologice ECOAGRIS de la Iaşi, care începe vineri, au amenajat în cadrul târgului o ministână în aer liber, unde publicul va putea să vadă cum sunt pregătite în mod tradiţional produsele la stână: balmuş, caş proaspăt şi alte produse lactate.

Târgul ECOAGRIS, ediţia a XIV-a, este structurat pe trei secţiuni: produse de apicultură, agricultură (seminţe, articole gospodăreşti şi de grădinărit, tratamente ecologice pentru mediu), respectiv produse ecologice, naturale şi tradiţionale (preparate din carne de porc, oaie sau pui, brânzeturi, ouă ecologice, dulceţuri şi prăjituri de casă, paste ecologice, pălincă, vin natural sau ecologic, plante medicinale).

Târgul are loc în perioadele 11-13 noiembrie, 25-27 noiembrie, 9-11 decembrie, la care se adaugă şi o ediţie specială de Crăciun programată în perioada 21-23 decembrie. Organizatorul este compania Bioma Agro Ecology, care distribuie în România produsele agricole ecologice furnizate de firma omonimă din Elveţia.

Expoziţia cu vânzare a târgului se deschide vineri, 11 noiembrie.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/idee-de-marketing-pentru-produsele-traditionale-ministana-amenajata-in-aer-liber-8958600
8958600
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.