GRAFICUL SĂPTĂMÂNII. Efectul nevăzut al crizei
Una dintre cele mai interesante statistici privitoare la efectele crizei în economie priveşte situaţia inovaţiei în rândul companiilor româneşti.
Potrivit INSSE, ponderea companiilor din industrie şi servicii care au inovat în materie de produse, procese, organizare şi marketing în perioada 2010-2012 a fost de numai 20,7%, în scădere cu 10,1% faţă de perioada 2008-2010. În industrie, potenţialul inovator a scăzut cu 7,7%, la 22,4%, iar în servicii cu 12,9%, la 18,8%.
Doar 4 din 10 întreprinderi mari şi 2 din 10 IMM au inovat: din total, 14,4% au aplicat numai metode noi de organizare sau de marketing, 1,9% au introdus numai produse şi/sau procese noi sau îmbunătăţite semnificativ, iar 4,4% au introdus atât produse şi/sau procese noi, cât şi metode de organizare şi/sau de marketing noi sau îmbunătăţite semnificativ.
Urmărește Business Magazin
citeste si:
-
GRAFICUL SĂPTĂMÂNII. Pariul cel mare: creşterea cererii interne
Actualitate23 feb 2014
-
GRAFICUL SĂPTĂMÂNII. Prognoze mai bune de la BNR până în 2015
Actualitate16 feb 2014
-
GRAFICUL SĂPTĂMÂNII. Speranţe pentru relansarea consumului
Actualitate9 feb 2014
-
GRAFICUL SĂPTĂMÂNII. Ieftinirile continuă. Până când?
Actualitate15 dec 2013

Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
-
FOTO. Tania Budi, zeiță în costum de baie. Arată demențial la 54 de ani!
TACATACA.PROSPORT.RO
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe monitorulpartidelor.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro