Executivul român Horaţiu Vasilescu a fost recrutat de americanii de la ManpowerGroup la conducerea operaţiunilor locale de peste 250 mil. lei

Autor: Cristina Roşca Postat la 08 noiembrie 2020 524 afişări

Executivul român Horaţiu Vasi­les­cu, cel care în ultimii cinci ani a con­dus afacerea Teilor, a fost numit ma­naging director front & middle office al ManpowerGroup Romania.

Executivul român Horaţiu Vasilescu a fost recrutat de americanii de la ManpowerGroup la conducerea operaţiunilor locale de peste 250 mil. lei

Executivul român Horaţiu Vasi­les­cu, cel care în ultimii cinci ani a con­dus afacerea Teilor, a fost numit ma­naging director front & middle office al ManpowerGroup Romania.

ManpowerGroup, o companie fon­dată în Milwaukee (SUA) în 1948, are la bază o reţea mon­dia­­lă de peste 2.500 de birouri în peste 75 de ţări şi te­ri­torii şi are veniturile anuale globale de pes­te 21 de miliarde de dolari. În România, Man­powerGroup şi-a înfiinţat primele bi­rouri în urmă cu 17 ani, ajungând în­tre timp să aibă acoperire naţională, bi­rouri în şapte oraşe importante şi peste 350 de clienţi. Americanii au local două firme cu afaceri de peste 250 mil. lei cumulat.

„Rolul meu ca managing director front & middle office al Man­po­werGroup România este acela de a adu­­ce viziune, claritate şi înţelegere în acest mediu. Fiind responsabil de bran­durile ManpowerGroup - Manpower, Experis şi Talent Solutions - am sarcina să supervizez activităţile operaţionale, asi­­­gurând alinierea cu sistemele re­gio­nale şi implementarea strategiei de busi­­ness care să asigure obiectivele de creş­­tere setate pentru piaţa din România.“

Pentru executivul român, această no­uă poziţie reprezintă revenirea în HR după ce el a fost până în 2015 an­gajatul Adecco, ultima poziţie fiind ace­ea de area business manager Central-South-East. Apoi el a plecat la Teilor Ro­mânia, o reţea la momentul acela de zece magazine de bijuterii şi 77 de sa­la­riaţi. Acum compania are 50 de ma­ga­zine dintre care două în afara ţării (Po­lo­nia şi Bulgaria) şi o echipă de aproa­pe 320 de oameni. Între 2015 şi 2019 cifra de afaceri a companiei a cres­cut de cinci ori la peste 150 de milioane de lei.

„Perioada în care am fost parte din echi­pa Teilor a fost nu doar cea mai pro­­li­fică, dar şi cea care m-a definit până acum ca profesionist. Mai mult voi ră­mâ­­ne în consiliul de administraţie al com­paniei pentru cel puţin un mandat.“

Decizia de a reveni în domeniul re­surselor umane vine într-o perioadă în care industria trece printr-o serie de provocări, care vor continua şi în anii ce vor urma.

„În aceste zile, trăim într-un mediu foarte volatil şi imprevizibil. Vremurile pe care le trăim aduc foarte mari pro­vo­cări companiilor din punct de vedere al gestionării forţei de muncă.“

Nevoia de a gestiona forţa de mun­că la distanţă şi accelerarea pro­cesului de automatizare sunt o certitu­dine. Com­paniile vor trebui să facă fa­ţă valurilor de angajaţi care se întorc la birou, dar solicită o muncă mai flexibilă şi mai sigură.

Nimeni nu poate prezice ce va urma sau cum vom depăşi ceea ce tră­im acum, deşi ne confruntăm cu o re­vo­lu­ţie a competenţelor de ceva vreme, îna­inte de pandemie, spune Horaţiu Vasilescu.

„Având în vedere cea mai semnifi­cativă schimbare a forţei de muncă pe care am văzut-o în aproape un secol (de la al Doilea Război Mon­dial), mese­ri­ile sunt clasificate în mo­duri noi şi apar noi roluri ca o con­se­cinţă a re­gân­di­rii din partea anga­jatorilor a com­pe­ten­ţelor necesare.“

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
executiv,
roman,
numire

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.