Directorul de comunicare de la Dacia preia conducerea mărcii Renault la nivel regional. În premieră top managementul Groupe Renault România este asigurat de români

Autor: Bogdan Alecu Postat la 19 ianuarie 2021 392 afişări

Directorul de comunicare de la Dacia preia conducerea mărcii Renault la nivel regional. În premieră top managementul Groupe Renault România este asigurat de români

De la 1 februarie, Cecilia Tudor devine director general marca Renault pentru perimetrul Europei de Sud-Est. Numirea vine în contextul reorganizării Groupe Renault, ca urmare a planului strategic, Renaulution, recent lansat de către companie, în jurul celor patru unităţi de business. Activitatea pentru marca Renault este gestionată la nivelul clusterului SEE.  Noul responsabil al mărcii îi raportează la nivel global lui Guillaume Josselin, VP Renault Sales & Operations Europe - Maghreb şi, local, lui Mihai Bordeanu, Country Head Romania.

Ea din ianuarie 2020 a deţinut funcţia de director de municare pentru Grupul Renault în România.

Ea preia conducerea mărcii Renault de la Hakim Boutehra.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.