Descoperire uimitoare făcută de NASA în Sistemul nostru Solar: Este un obiect unic şi bizar

Postat la 27 septembrie 2017 2284 afişări

Astronomii au observat un obiect spaţial neobişnuit în centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter. În urma observaţiilor realizate cu Telescopul Spaţial Hubble a fost detectat asteroidul 288P, situat în centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter, scrie Mediafax.

Descoperire uimitoare făcută de NASA în Sistemul nostru Solar: Este...
Astronomii au observat un obiect spaţial neobişnuit în centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter. Cei doi asteroizi observaţi orbitează unul în jurul celuilalt şi prezintă trăsături asemănătoare cometelor, inclusiv o coamă luminoasă şi o coadă lungă. Specialiştii au clasificat obiectul ca fiind primul asteroid binar.

În urma observaţiilor realizate cu Telescopul Spaţial Hubble a fost detectat asteroidul 288P, situat în centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter. Dar la o analiză mai atentă specialiştii au realizat că nu este vorba despre un singur asteroid, ci doi, cu o masă şi mărime asemănătoare. Science Daily notează că cei doi asteroizi orbitează unul în jurul celuilalt la o distanţă de 100 de kilometri unul faţă de celălalt,scrie realitatea.net

Citeşte pe Tetelejurnal.ro

Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari

Sunt câteva mii sau poate chiar zeci de mii. Din China în SUA şi din Dubai la Varşovia. Predau la universităţi de top din lume, lucrează pentru NASA sau în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi. Sunt antreprenori care au pus bazelor unor start-up-uri peste hotare. Sau sunt executivi care conduc businessuri regionale sau globale de top, cu afaceri de zeci şi chiar sute de milioane de euro. Sunt cei care fac cinste României.

(P) Cum mai stai cu matematica? (P) Cum mai stai cu matematica?
Cum să le dai aşa ceva? O problemă de clasa a 3a i-a băgat în ceaţă pe 90% dintre adulţii care citesc întrebarea. Tu ce înţelegi din asta
Ce fac stewardesele când ajung la hotel. Ce fac stewardesele când ajung la hotel.
Un copil de 12 ani a revelat unul dintre cele mai bine păstrate secrete din lume