Descoperire uimitoare făcută de NASA în Sistemul nostru Solar: Este un obiect unic şi bizar

Postat la 27 septembrie 2017 2289 afişări

Astronomii au observat un obiect spaţial neobişnuit în centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter. În urma observaţiilor realizate cu Telescopul Spaţial Hubble a fost detectat asteroidul 288P, situat în centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter, scrie Mediafax.

Descoperire uimitoare făcută de NASA în Sistemul nostru Solar: Este...
Astronomii au observat un obiect spaţial neobişnuit în centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter. Cei doi asteroizi observaţi orbitează unul în jurul celuilalt şi prezintă trăsături asemănătoare cometelor, inclusiv o coamă luminoasă şi o coadă lungă. Specialiştii au clasificat obiectul ca fiind primul asteroid binar.

În urma observaţiilor realizate cu Telescopul Spaţial Hubble a fost detectat asteroidul 288P, situat în centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter. Dar la o analiză mai atentă specialiştii au realizat că nu este vorba despre un singur asteroid, ci doi, cu o masă şi mărime asemănătoare. Science Daily notează că cei doi asteroizi orbitează unul în jurul celuilalt la o distanţă de 100 de kilometri unul faţă de celălalt,scrie realitatea.net

Cum poţi să-ţi creşti semnificativ banii pe care îi câştigi dintr-o singură mişcare. ”Este un pas esenţial”, dar mulţi nu fac asta Cum poţi să-ţi creşti semnificativ banii pe care îi câştigi dintr-o singură mişcare. ”Este un pas esenţial”, dar mulţi nu fac asta
BOMBĂ a EXPLODAT pe piaţa imobiliară din Bucureşti! Adriean Videanu schimbă RADICAL unul dintre cele mai aglomerate cartiere din Bucureşti: Construieşte nouă zgârie-nori de până 35 de etaje
ProMotor.ro
Top 10 maşini geniale fabricate în anii 2000, de care poate nici n-ai auzit - GALERIE FOTO Top 10 maşini geniale fabricate în anii 2000, de care poate nici n-ai auzit - GALERIE FOTO
Data viitoare când te urci în maşina, verifică cu atenţie geamurile şi parbrizul. Te poate costa 2.000 de lei!
VIDEO - Întâmplare incredibilă pe Autostrada Transilvaniei. Şoferilor nu le-a venit să creadă CE VENEA DIN FAŢĂ ÎNSPRE EI!
A CONDUS România timp de 24 de ani şi a murit de 29 de ani. IMAGINI neştiute până acum cu Nicolae Ceauşescu. Au stat la SECRET zeci de ani A CONDUS România timp de 24 de ani şi a murit de 29 de ani. IMAGINI neştiute până acum cu Nicolae Ceauşescu. Au stat la SECRET zeci de ani
Un INVESTIGATOR al Pentagonului a descoperit ceva cu totul neaşteptat într-un OZN care a ajuns în atmosfera Pământului
Urme EXTRATERESTRE descoperite recent de o echipă de savanţi provoacă o controversă URIAŞĂ. ''Cum pot să SUPRAVIEŢUIASCĂ pe Terra?'' - VIDEO
Galaxy Note 10 mai SCUMP ca iPhone? SAMSUNG vrea să dea o lecţie concurenţei Galaxy Note 10 mai SCUMP ca iPhone? SAMSUNG vrea să dea o lecţie concurenţei
Omul care a salvat acum 34 de ani omenirea de la posibila DISPARIŢIE a murit. Povestea puţin cunoscută a unui adevărat erou şi a unei erori de computer care putea aduce Apocalipsa
Prima ţară din lume care renunţă oficial la „SMARTPHONE”. Vei râde când vei afla cu ce doreşte să îl înlocuiască!
Dieta de vară: cum să slăbeşti 4 kilograme în 2 săptămâni Dieta de vară: cum să slăbeşti 4 kilograme în 2 săptămâni
Cât de stropite sunt roşiile româneşti din pieţe?
Dr. Mihaela Bilic: cum slăbeşti simplu şi ieftin 30 de kilograme VIDEO MARIUS TUCĂ SHOW