De trei ori mai rapid ca piaţa

Autor: Ioana Matei Postat la 31 ianuarie 2013 28 afişări

Îmbuteliatorul de apă minerală Rio Bucovina a înregistrat în perioada ianuarie-noiembrie 2012 o creştere cu 18% a volumului vânzărilor, de trei ori mai mare faţă de ritmul de creştere al pieţei.

Creşterea în volum a pieţei de apă îmbuteliată se datorează în cea mai mare măsură dezvoltării din comerţul modern, care rămâne principalul canal de desfacere a produselor.

Schimbările climaterice care au condus la prelungirea sezonului călduros, împreună cu creşterea gradului de informare şi educare a consumatorilor, din ce în ce mai preocupaţi de un stil de viaţă sănătos, au favorizat creşterea pieţei de apă îmbuteliată cu cca 6% în perioada ianuarie - noiembrie 2012 faţă de perioada similară a anului 2011.

Rio Bucovina a înregistrat o creştere a volumelor de vânzări cu 18%, de trei ori mai mare faţă de creşterea medie a pieţei, raportat la aceeaşi perioadă.Compania se află pe poziţia a treia în topul celor mai mari îmbuteliatori de apă din România. Pe de altă parte, Rio Bucovina şi-a menţinut şi în cea de-a doua parte a anului poziţia de lider la vânzările de apă plată îmbuteliată din Bucureşti, capitala fiind principalul consumator al categoriei.

"La finele lunii noiembrie a anului trecut, Rio Bucovina a ajuns să deţină o cotă de 25,9% din volumul vânzărilor de apă plată îmbuteliată în Bucureşti, în creştere continuă şi constantă din primăvară", a declarat Razvan Iancău, director general Rio Bucovina.În decembrie 2012 compania a lansat, în premieră în România, un nou produs destinat hidratării şi preparării hranei bebeluşilor, cu un ambalaj ultra igienic special conceput pentru a păstra prospeţimea apei minerale naturale plate Bucovina timp îndelungat, fără a exista pericolul contaminării prin pătrunderea aerului în interior după deschiderea ambalajului.

Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiinţă în 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina şi producţia băuturilor răcoritoare. Ulterior îşi diversifică activitatea în zona distribuţiei, iar în prezent, comercializează produse alimentare şi non-alimentare.

Mărcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina - apă minerală naturală plată şi carbogazificată; La Vitta şi Malibu - apă de masă; La Vitta, Malibu, Bon Ton - băuturi răcoritoare carbogazoase; Golden Horse - băutură energizantă, La Vitta - produse alimentare. Firma este distribuitor unic în România al mărcii Becker's Bester (sucuri naturale de fructe).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vânzări,
piaţa,
Rio Bucovina
/actualitate/de-trei-ori-mai-rapid-ca-piata-10534809
10534809
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Top 10 cele mai căutate joburi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.