De ce s-a transformat Mercador.ro în OLX.ro

Autor: Ioana Matei Postat la 16 aprilie 2014 5815 afişări

Mercador.ro a devenit recent OLX.ro în cadrul unui proces de rebranding prin care se se vor opera schimbări în ceea ce priveşte numele şi logo-ul brandului, restul operaţiunilor din cadrul platformei urmând a se desfăşura ca şi până în prezent.

De ce s-a transformat Mercador.ro în OLX.ro

Schimbarea a venit ca urmare a unui amplu proces de rebranding realizat de grupul Naspers – (grupul  care deţine în România Mercador.ro ).  Concomitent cu schimbarea din România, şi alte site-uri ce aparţin grupului Naspers din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Kazakstan si Belarus vor trece prin acest proces de rebranding, alaturandu-se platformelor de anunturi ce poarta numele OLX în peste 100 de ţări.

OLX, parte a grupului Naspers din 2010, oferă o platforma gratuită pentru milioane de utilzatori din întreaga lume care vor să vândă produse şi servicii, prin postarea  unui anunt online. Numele OLX provine din expresia ‘online exchange’ si reflecta spiritul anunturilor online din prezent.

OLX are birouri in Bangkok, Buenos Aires, Cape Town, Delhi, Karachi, Lagos, Manila, Nairobi, New York, Rio de Janeiro, Sao Paulo si alte orase. Din 2010, OLX este parte a Naspers Group.

In fiecare luna, milioane de oameni din intreaga lume vand si cumpara o gama larga de produse printre care obiecte casnice, mobila, proprietati imobiliare, produse de folosinta indelungata, instrumente muzicale, vehicule, electronice si echipamente mobile, servicii, toate pe OLX.

In afara actualizarii design-ului conform noului logo OLX.ro, funcţionalităţile rămân aceleaşi pentru platforma online, dar beneficiează de un sistem de localizare îmbunătăţit. De la lansarea in Romania in 2010, Mercador.ro a reusit sa devina lider de piata, cu peste doua milioane de anunturi online gratuite. Conform unui studiu realizat de GfK la finalul anului 2013, Mercador.ro s-a aflat pe primul loc in ceea ce priveste notorietatea la nivelul site-urilor de anunturi din Romania. De asemenea, Mercador.ro este cel mai accesat site din nisa sa, cu aproximativ 4,3 milioane de utilizatori unici la nivel lunar (SATI.ro).

In acelasi timp, si alte site-uri ce apartin grupului Naspers din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Kazakstan si Belarus vor trece prin acest proces de rebranding, alaturandu-se platformelor de anunturi ce poarta acelasi nume in peste 100 de tari.

Prezent pe piaţă de trei ani, Mercador. ro a crescut în vizibilitate concomitent cu celelalte site-uri de anunţuri, datorită procesului de maturizare a pieţei şi a competiţiei acerbe între jucători. „În România, piaţa de anunţuri este în proces de maturizare, prin urmare este loc de creştere şi aş putea spune că este una dintre cele mai competitive pieţe din Europa Centrală şi de Est. Deşi suntem prezenţi în Polonia, Bulgaria, Ucraina şi Ungaria, în România se dă cea mai puternică luptă pentru ocuparea poziţiei de lider”, spunea Cristina Gheorghiţoiu, business manager al OLX.RO, într-un interviu anterior acordat Business Magazin.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/de-ce-s-a-transformat-mercador-ro-in-olx-ro-12476612
12476612
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.