Dana Tudor, Creative Bright: Cererea pentru evenimente corporate a crescut cu peste 60% faţă de anul trecut

Autor: Ioana Matei Postat la 30 aprilie 2017 135 afişări

Dana Tudor, Creative Bright: Cererea pentru evenimente corporate a crescut cu peste 60% faţă de anul trecut

Anul trecut a adus o creştere de 60-70% comparativ cu anul trecut a segmentelor de training, teambuilding, wellbeing, dar şi în ce  priveşte petrecerile corporate, potrivit estimărilor companiei de consultanţă în business Creative&Bright.

În ce priveşte evoluţia costurilor serviciilor, acestea variază în funcţie de complexitatea lor - spre exemplu, pentru o zi de training, costurile sunt cuprinse între 900 şi 2.000 euro/zi (cca. 100-150 euro/persoană/zi). Pentru teambuilding, în funcţie de mărimea evenimentului, preţurile sunt cuprinse între 1.500 şi 3.000 de euro, iar pentru recrutare, în funcţie de ce caută angajatorul, costul este egal unui salariu brut pentru fiecare persoană recrutată.

Creative Thinking a ajuns anul trecut la peste 200.000 de euro din furnizarea acestor servicii, potrivit reprezentanţilor companiei. În prezent, compania are 14 angajaţi şi peste 100 de colaboratori.

Din perspectiva programelor de training, dacă înainte existau multe solicitări pentru time Management, change Management sau comunicare Eficientă, cele mai solicitate tematici din acest an au fost project management, process management, negociere&influenţare, dar şi analiză de Business. „Strategia noastră pentru 2016 a fost să extindem portofoliul de servicii şi cursuri certificate. Am inclus cursurile de „Strategie & Inovare”, „Dynamic Capabilities”, „Analiza de business” şi „Agyle” şi am adăugat concepte noi pentru programele de teambuilding şi wellbeing, fapt ce a dus la fidelizarea clienţilor existenţi şi la apariţia unor noi parteneriate pe fiecare linie de business”, a declarat Dana Tudor Tănase, managing partner Creative&Bright.

Creative & Bright este o companie de consultanţă în business cu capital românesc, cu clienţi companii multinaţionale din domenii precum finance-banking, FMCG, IT&C, automotive, agro, pharma.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.