Cum şi-au diversificat francezii de la Auchan businessul din România. De la hipermarketuri la reţea multiformat, magazine de haine, drogherii, restaurante şi livrare la domiciliu

Postat la 12 decembrie 2018 91 afişări

Gigantul francez este unul dintre cei mai mari jucători din comerţul local, cu afaceri de peste 1 mld. euro anual.

Cum şi-au diversificat francezii de la Auchan businessul din România. De la hipermarketuri la reţea multiformat, magazine de haine, drogherii, restaurante şi livrare la domiciliu

Retailerul francez Auchan a semnat un acord cu platforma Uber Eats şi urmează să intre pe serviciul de livrare la domiciliu cu o gamă de pro­duse de tip restaurant creată de doi chefi interni ai companiei. 

 

Aceasta este cea mai nouă mutare a gigantului din Hexagon pe piaţa locală după ce anul acesta a făcut primii paşi către comerţul online, a deschis propriul restaurant şi a lansat totodată o reţea de drogherii sub brandul LillaPois. În ultimii ani însă, compania a tot diversificat modelul de business cu magazinele de haine InExtenso, o florărie online şi cu alte formate de magazine alimentare.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
auchan,
domiciliu,
livrare,
magazine,
business

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.