CSR 2023. Ascultă ursul din tine şi fă bine. Ce legătură există între bere şi urşii din pădurile României

Postat la 22 octombrie 2023 63 afişări

CSR 2023. Ascultă ursul din tine şi fă bine. Ce legătură există între bere şi urşii din pădurile României

Motivaţie:

„Regele Berii, care poartă cu mândrie simbolul ursului de peste 140 de ani, se implică în proiecte de responsabilitate socială în beneficiul Regelui Pădurii. Vrem să contribuim la refacerea habitatului natural al urşilor, dar şi la protejarea comunităţii locale, cu sprijinul Fundaţiei Conservation Carpathia”, îşi descriu reprezentanţii Ursus Breweries România decizia implicării în acest proiect. Ei adaugă că şi-au propus ca prin acest parteneriat să consolideze eforturile Fundaţiei, iar soluţia oferită pentru această cauză este completă, adresând şi perspectiva urşilor, dar şi pe cea a comunităţilor locale din proximitate: „Sperăm ca această campanie să devină, în timp, o tradiţie şi invităm consumatorii să se implice alături de noi în această cauză”.

Descrierea proiectului:

Ursus a contribuit cu 1% din valoarea vânzărilor produselor URSUS Premium, în ediţie limitată, realizate în perioada noiembrie 2022 - ianuarie 2023, către Fundaţia Conservation Carpathia, pentru a susţine protejarea atât a habitatului urşilor din Munţii Făgăraş, cât şi a comunităţilor locale. Cauza a fost promovată amplu, în mediul TV, online, în magazine şi inclusiv printr-o schimbare temporară a ambalajelor Ursus. Consumatorii au fost ţinuţi la curent cu toate detaliile legate de iniţiativa „Ascultă ursul din tine şi fă bine” pe site-ul dedicat campaniei – ursus.ro/pentruursi şi pe paginile de YouTube şi social media ale brandului. La finalul campaniei, Ursus a comunicat rezultatele şi impactul obţinut pe baza contribuţiei atât în mediul online cât şi TV.

Rezultate:

Aproximativ 600.000 de lei oferiţi către Fundaţia Conservation Carpathia au contribuit la monitorizarea a aproximativ 67.000 hectare de pădure timp de şase luni şi la protejarea a peste 8.000 de gospodării, prin susţinerea echipelor de intervenţie rapidă ale Fundaţiei Conservaton Carpathia. „Ne dorim ca aceasta să devină o campanie de tradiţie pentru brandul Ursus. Pe lângă contribuţia financiară anuală pe care ne-o propunem pentru a susţine demersurile fundaţiei, Ursus va continua să desfăşoare programe de responsabilitate socială pentru a contribui la informarea românilor în privinţa măsurilor individuale pe care le putem lua pentru a susţine o convieţuire sustenabilă cu specia de urşi, minimizând riscurile de interacţiune”, descriu reprezentanţii companiei obiectivele lor pe termen lung.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.