Creştere spectaculoasă în online înregistrată de un jucător din piaţa amenajărilor interioare. Care au fost cele mai căutate produse

Autor: Andra Stroe Postat la 11 iunie 2020 55 afişări

Creştere spectaculoasă în online înregistrată de un jucător din piaţa amenajărilor interioare. Care au fost cele mai căutate produse

Elegance Decor, unul dintre jucătorii de top pe piaţa amenajărilor interioare din România, a înregistrat o creştere constantă cu 50% a vânzărilor în mediul online în perioada martie - mai 2020, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Vârful vânzărilor a fost atins în a doua jumătate a lunii aprilie când a şi crescut valoarea coşului mediu cu aproximativ 30% faţă de o perioadă obişnuită.

Cele mai vândute articole în această perioadă au făcut parte din categoria de profile decorative de interior (plinte, cornişe pentru tavan, ancadramente), dar creşterea s-a putut observa şi pe categoriile de profile de faţadă, tapet, fototapet, panouri decorative 3D din diferite materiale (licheni, muşchi, lemn, trestie de zahăr) şi corpuri de iluminat.

Totodată, în această perioadă s-a observat şi o schimbare majoră în comportamentul de cumpărare al consumatorului, peste 80% dintre comenzile efectuate online fiind achitate cu cardul bancar.

„Dacă înainte clienţii doreau consultanţă specializată în showroom-ul Elegance Decor din Bucureşti sau pe şantier, acum sesizăm o schimbare în comportamentul acestora. Clienţii preferă acum să primească la domiciliu mostre, cataloage sau alte materiale de prezentare. Ca urmare, ne-am adaptat business-ul şi am scos mult mai mult în evidenţă serviciul prin care clienţii pot solicita mostre acasă. Clienţii au achiziţionat online produsele noastre pe perioada pandemiei, iar acest trend se menţine şi după ieşirea din starea de urgenţă”, a declarat Viorel Piperea, managing partner Elegance Decor.

Din totalul vânzărilor efectuate pe Elegance-Decor.ro în lunile martie - mai 2020, aproximativ 50% dintre acestea au fost realizate de clienţi noi. Aceştia fac parte din categoria de public ce obişnuia să efectueze majoritatea achiziţiilor în magazinele fizice. Business-ul Elegance Decor începuse anul 2020 cu premise bune, întrucât anul 2019 a fost încheiat cu o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro, cu o creştere de 37% faţă de anul anterior. Dacă la început de an se gândeau la o creştere de 15% în acest an, creşterea din perioada pandemiei i-a făcut pe fondatori să îşi revizuiască planurile, tinzând către o creştere de 25% şi planificând atingerea unei cifre de afaceri de 1,5 milioane de euro până la final de an, cu o creştere semnificativă în zona de online.

În anul 2020 majoritatea investiţiilor se vor îndrepta către dezvoltarea magazinului online Elegance-Decor.ro, dar şi diversificarea gamelor de produse, acest lucru ajutând la atingerea unui număr mai mare de consumatori. Profilul produselor va fi în continuare medium-high, cu un raport calitate-preţ ridicat, urmând direcţia strategică a firmei, aceea de a furniza soluţii inovatoare de design care să aducă fericire prin sentimentul unic de acasă.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
online,
inregistrare
Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

vezi continuarea
ZF.ro
Tehnologia REVOLUŢIONARĂ care schimbă totul: Oraşele „deştepte” devin realitate şi pentru români Tehnologia REVOLUŢIONARĂ care schimbă totul: Oraşele „deştepte” devin realitate şi pentru români
Dezvăluiri: Ce vor românii de fapt de la un desert. Secretele unuia dintre cei mai cunoscuţi oameni din domeniu
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Luptătorul K1 Cătălin Moroşanu va deschide lista PNL pentru Consiliul Judeţean Galaţi Luptătorul K1 Cătălin Moroşanu va deschide lista PNL pentru Consiliul Judeţean Galaţi
Tudose, ironic: Prefectul de Brăila a fost la o şedinţă de partid.Nu s-a făcut politică, s-au recitat psalmi
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.