Compania cu care zboară milioane de români a primit titlul de "cel mai slab operator aerian din punct de vedere al punctualităţii"

Postat la 08 septembrie 2018 37851 afişări

Compania cu care zboară milioane de români a primit titlul de "cel mai slab operator aerian din punct de vedere al punctualităţii"

"Cel mai slab operator aerian din punct de vedere al punctualităţii" e titlul primit recent de Wizz Air, care a reuşit să "adune" nu mai puţin de 22,9 de minute de întârziere la fiecare cursă care cu plecare din Marea Britanie.

Compania din Ungaria a dat vina pe vremea rea pentru locul 44 din 44 într-un clasament al operatorilor.

Norwegian Air Shuttle a ocupat locul 43, cu o medie de 21,7 minute de întârziere, în vreme ce Vueling Airlines şi Thomas Cook au înregistrat, fiecare, 21,1 minute de întârziere pe cursă.

Pentru a realiza clasamentul, cei de la BAR UK au luat în calcul 44 de companii care au operat cel puţin 2.000 de zboruri din Marea Britanie în 2017.

Cele mai "punctuale" companii au fost Scandinavian Airlines, cu o întârziere medie de 7 minute, Aer Lingus (9 minute) şi Air France (10 minute).


Clasamentul companiilor cu cele mai mari întârzieri la zborurile operate din Marea Britanie:

Wizz Air, 22.9 minute

Norwegian Air Shuttle, 21.7 minute

=Vueling Airlines, 21.1 minute

=Thomas Cook Airlines, 21.1 minute

BMI Regional, 21 minute

Aurigny Air Services, 20.1 minute

Norwegian Air International, 19.3 minute

=Eurowings, 19.2 minute

=Turkish Airlines, 19.2 minute

Air Portugal, 19.1 minute


"Un număr de factori specifici Marii Britanii, incluzând aici infrastructura aeroporturilor, congestia în spaţiul aerian şi restricţiile de timp au contribuit la o performanţă mult mai slabă decât în alte regiuni în care operăm", a declarat un purtător de cuvând al Wizz Air.

În primele şapte luni ale anului 2018, Wizz a transportat peste 4,5 milioane de pasageri  din România, cu 13% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului precedent, şi peste 260.000 de pasageri de la şi spre Craiova. În prima parte a anului Wizz Air a atins un indicator important la Craiova, depăşind 1 milion de pasageri transportaţi de la începerea operaţiunilor, iar până la finalul lunii iulie aproape 1,2 milioane de pasageri au călătorit cu Wizz din acest oraş, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.