Cât te costă să deschizi un magazin Inmedio

Autor: Florin Casota, Mădălina Dediu Panaete Postat la 22 decembrie 2017 1853 afişări

Inmedio, reţea de distribuţie a presei fondată în Polonia şi intrată în România în urmă cu mai bine de 20 de ani, a ajuns la peste 181 de magazine deschise în parteneriat local.

Cât te costă să deschizi un magazin Inmedio

Inmedio este cel mai cunoscut brand din portofoliul Lagardere Travel Retail din România şi oferă, pe lângă ziare si reviste, cărţi, snacks-uri, băuturi răcoritoare, cadouri, bilete pentru concerte, locuri, dar şi servicii precum încărcare electronică sau de loterie.

Reţeaua funcţionează după un sistem antreprenorial, conform informaţiilor furnizate de companie. Legardere Travel Retail încheie un contract de prestări servicii cu firma antreprenorului, în baza căruia acesta preia un magazin complet utilat şi amenajat, urmând să asigure o bună gestionare şi administrare a acestuia.

Investiţii în magazin, precum şi costurile ulterioare de utilităţi şi chirie sunt acoperite de Legardere Travel Retail. Antreprenorul beneficiază de un venit fix şi un comision în funcţie de vânzări.

Taxa de franciză este de fapt o garanţie care se ridică la 5000 de euro.

Redevenţă lunară şi contribuţie lunară la bugetul de marketing este de zero lei. Evoluţia reţelei din 2017 vs 2015 este în scădere.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.