Care sunt cele mai periculoase şi cele mai puţin periculoase zone din Bucureşti pentru şoferi
Cât de sigur este Bucureştiul pentru şoferi? Noi expertize arată că Pasajul Lujerului şi Podul Băneasa sunt cele mai periculoase. O serie de expertize realizate în ultimul an arată cât de sigur este Bucureştiul pentru şoferi.
Podul Lacul Tei şi Pasajul Pipera au primit calificativul „satisfăcător” pentru siguranta circulaţiei. Conform expertizelor, aproape toate podurile şi pasajele din Bucureşti sunt în stare tehnică critică.
O expertiză realizată de specialişti la cererea Primăriei Bucureşti arată că 18 poduri şi 4 pasaje rutiere din Bucureşti, din cele 24 expertizate în perioada decembrie 2022 – mai 2023, au primit calificativul ”nesatisfăcător”, stare tehnică IV şi chiar V, de risc pentru siguranţa circulaţiei.
Podul Lacul Tei, construit în 1988 şi reparat în 2010, şi Pasajul Pipera au primit calificativul „satisfăcător” circulaţiei
Din lista construcţiilor de infrastructură rutieră evaluate de specialişti, doar un pod şi un pasaj, din totalul celor 24, au primit calificativul „satisfăcător” circulaţiei: Podul Lacul Tei, construit în 1988 şi reparat în 2010, şi Pasajul Pipera, realizat în 2012. La cel mai mare grad de uzură cu indicativul V, cel ridicat din punct de vedere al pericolului, se încadrează Pasajul Lujerului şi Podul Băneasa.
La Pasajul Lujerului, construit în 1987, ultimele reparaţii capitale au avut loc în 2012, în timp ce Podul Băneasa, construit în 1936, ”reparaţii” au fost realizate în 2005. Dacă la 24 de poduri şi pasaje din Bucureşti s-a încheiat expertiza tehnică, la alte 3 pasaje mari din centrul Bucureştiului evaluarea se află în plină desfăşurare mai exact la Pasajul Victoriei, Pasajul Obor şi Pasajul Muncii.
Cititi mai multe pe www.alephnews.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













