Campania Gândul "Why don't you come over", premiată cu aur la AdStars 2013
Un juriu internaţional format din directori de creaţie din întreaga lume şi condus la secţiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei "Why Don't You Come Over?", la AdStars 2013,
Un juriu internaţional format din directori de creaţie din întreaga lume şi condus la secţiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei "Why Don't You Come Over?", la AdStars 2013, unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume. Campania a mai fost selectată pe lista scurtă în acelaşi festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct şi PSA (Public Service Announcements).
Aurul obţinut plasează campania într-o companie selectă de lucrări precum "Bridge of Life" pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud sau "My blood is red and black" pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia, premiate cu multiple trofee prestigioase anul acesta.
Citiţi mai multe pe gandul.info.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro