BRAND STORY. Cum a devenit Dr. Teodor Holhoş un lider de piaţă prin chirurgia de performanţă
Când ridică privirea de la ochiul pacientului aflat sub laserul cu care realizează operaţiile SMILE Pro, dr. Teodor Holhoş ştie imediat dacă totul a decurs perfect. Fiecare intervenţie, oricât de fină, poartă amprenta miilor de operaţii pe care le-a realizat. Această precizie l-a dus în punctul în care este astăzi: primul oftalmolog din România recunoscut drept „Master Surgeon” în chirurgie minim invazivă, o distincţie acordată doar chirurgilor care realizează constant, la un nivel de vârf, astfel de operaţii avansate.
Parcursul lui arată cum excelenţa profesională poate deveni motorul unui business construit de la zero şi ajuns lider într-un domeniu extrem de competitiv. Fondator al reţelei Clinicile Dr. Holhoş – astăzi cea mai mare reţea de oftalmologie din România –, medicul a primit recent titlul de „Master Surgeon in Minimally Invasive Surgery” din partea Surgical Review Corporation (SRC), una dintre cele mai stricte autorităţi globale în certificarea calităţii medicale. Este primul oftalmolog din România care obţine această recunoaştere, un titlu acordat doar după evaluări complexe ale procedurilor, fluxurilor clinice şi ale unui volum ridicat de intervenţii minim invazive SMILE Pro.
Certificarea este o confirmare a unei misiuni pe care medicul şi-a asumat-o încă din momentul în care a operat primul pacient: performanţă fără compromisuri. De altfel, dr. Holhoş a fost primul medic din Transilvania şi printre primii din ţară care a realizat operaţia SMILE Pro, tehnologie considerată astăzi standardul mondial pentru corecţia minim invazivă a dioptriilor. În reţea, intervenţia este realizată exclusiv de el, în centrele din Cluj-Napoca, Sibiu şi Târgu Mureş.
Acreditarea SRC vine cu un set de obligaţii care merg dincolo de tehnică. Un chirurg „Master Surgeon” lucrează pe baza unor procese standardizate, cu echipă instruită, echipamente moderne şi un nivel ridicat de transparenţă faţă de pacient. De la educaţia preoperatorie până la consimţământul informat, fiecare etapă are reguli clare. În oftalmologie, unde diferenţa dintre o intervenţie bună şi una excelentă se calculează în microni, această rigoare nu este un detaliu, ci fundamentul actului medical.
Pentru clinică, acreditarea înseamnă infrastructură calibrată la standarde internaţionale: tehnologie de ultimă generaţie, colectare şi analiză constantă a datelor despre rezultate. SRC impune inspecţii periodice, la fiecare trei ani, ceea ce obligă echipa să menţină acelaşi nivel ridicat în timp. Această disciplină operaţională, rar întâlnită în antreprenoriatul medical local, este unul dintre motivele pentru care brandul Holhoş inspiră astăzi încredere pe o piaţă tot mai aglomerată.
INVESTIŢII ÎN REZULTATE PENTRU PACIENŢI
În loc să extindă rapid reţeaua, medicul a preferat să investească în aparatură pe care multe clinici europene nu o au încă. Reţeaua a adus pentru prima oară în România echipamente precum topograful şi tomograful MS-39 sau ecograful cornean ArcScan, vitale pentru investigaţii preoperatorii de precizie şi pentru selecţia corectă a pacienţilor eligibili pentru intervenţii pe cornee. Pentru el, fiecare achiziţie este o investiţie în rezultate, nu în imagine.
Această abordare are un efect direct şi în zona de business. În domeniul medical, un titlu precum „Master Surgeon” funcţionează ca un semn de încredere validat extern. SRC afirmă că astfel de acreditări cresc recunoaşterea profesională, sporesc recomandările din partea altor medici şi duc la creşterea volumului de pacienţi, pentru că arată că procedurile sunt sigure, standardizate şi constant monitorizate. Pentru o clinică, aceasta înseamnă poziţionare premium, diferenţiere reală şi justificarea investiţiilor continue în tehnologie şi formare.
Astăzi, cu peste 30.000 de intervenţii chirurgicale realizate, dr. Holhoş a reuşit să transforme un cabinet independent într-o platformă medicală care setează standarde. Reputaţia clinicilor s-a construit organic, prin consistenţă, nu prin expansiune accelerată. Pentru echipa lui, criteriul de performanţă nu îl dă piaţa, ci nivelul pe care medicul îl cere de la sine.
Povestea lui se scrie aşa: dacă vrei să devii lider pe o piaţă competitivă, începe prin a deveni lider în profesia ta. În chirurgie, ca şi în business, nu există scurtături. Iar titlul obţinut confirmă că performanţa rămâne cea mai solidă strategie de creştere.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













