Blue Point şi-a crescut afacerile cu 25% în 2016, până la 13 milioane de lei

Autor: Ioana Matei Postat la 21 decembrie 2016 70 afişări

Blue Point şi-a crescut afacerile cu 25% în 2016, până la 13 milioane de lei

Compania românească de servicii de call center Blue Point a ajuns în 2016 la o cifră de afaceri de 13 milioane de lei în 2016, în creştere cu 25% faţă de anul trecut. Avansul înregistrat a avut loc pe fondul diversificării serviciilor oferite, a creşterii numărului de clienţi şi a solicitărilor acestora, dar şi a extinderii ariei de expertiză în două industrii cheie: asigurări şi banking.

„2016 a fost un an decisiv pentru noi şi care a marcat o premieră: am deschis primul nostru call center din provincie, la Slobozia, la 9 ani de la înfiinţare. De asemenea, a fost o provocare pentru noi să ne mărim expertiza către alte domenii, precum cel financiar-bancar şi cel al asigurărilor, lucru care a presupus şi resurse mai mari şi investiţii în creştere din partea noastră”, spune Violeta Roşu, Managing Partner Blue Point.

„2016 a marcat şi o extindere importantă la nivel de personal. Am angajat peste 100 de consultanţi de vânzări prin telefon, echipa ajungând la aproape 300 de angajaţi”.

Blue Point va continua extinderea şi anul viitor. Strategia vizează livrarea de servicii către companii din afară, dublarea capacităţii call center-ului din Slobozia şi continuarea extinderii la nivel naţional, prin deschiderea unui nou call center în provincie. Planurile companiei iau în calcul şi extinderea către noi industrii, precum cea de tehnologie a informaţiei şi energie.

Blue Point este una dintre cele mai importante companii de servicii call center din România. Înfiinţată în 2007, cu capital 100% românesc, compania oferă soluţii profesioniste şi personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie etc.) şi inbound (suport clienţi, infoline şi helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound etc.). Printre clienţii aflaţi în portofoliul Blue Point se numără: Curs, DHL Express, Heineken, ING Bank, Hochland, Metro, Metropolitan Life, Pepsi, Reader’s Digest, Ţiriac Auto şi Xerox.  

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium
Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia
Mediafax
Săracii oameni bogaţi. Cine sunt câştigătorii, dar şi cei care au avut de pierdut din cauza pandemiei de COVID-19 Săracii oameni bogaţi. Cine sunt câştigătorii, dar şi cei care au avut de pierdut din cauza pandemiei de COVID-19
Moneda euro atinge un nou maxim istoric. „Pragul de 5 lei pentru un euro probabil va fi atins în mai puţin de o lună, dacă vom continua la fel”
MonitorulApararii
Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania
Diplomaţia coercitivă în estul Mării Mediterane
MonitorulPartidelor
Acuzaţii pentru Barna: E inadmisibil să preluaţi tehnicile de manipulare ale PSD Acuzaţii pentru Barna: E inadmisibil să preluaţi tehnicile de manipulare ale PSD
Fost ministru PSD, mesaj de susţinere pentru un candidat PNL: Este un lider transformaţional
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.