Bitdefender mizează pe creşterea notorietăţii la nivel global şi angajează doi vicepreşedinţi străini

Autor: Ioana Matei Postat la 01 octombrie 2021 130 afişări

Bitdefender mizează pe creşterea notorietăţii la nivel global şi angajează doi vicepreşedinţi străini

 Producătorul de soluţii de securitate informatică Bitdefender anunţă numirea americancei Amy Blackshaw şi a olandezului Dennis Goedegebuure în roluri strategice de vicepreşedinţi în echipele de marketing. Blackshaw va fi responsabilă de activitatea de marketing pentru produse şi tehnologii în divizia de soluţii pentru companii, în timp ce Goedegebuure se va ocupa de procesul de atragere de noi clienţi în cadrului departamentului consumer.

„Amy şi Dennis sunt lideri cu rezultate dovedite în domeniile lor de activitate şi suntem bucuroşi că s-au alăturat echipei Bitdefender. Succesul lor în dezvoltarea unor strategii eficiente de marketing şi vânzări va continua să susţină poziţionarea Bitdefender drept unul dintre cei mai de încredere furnizori de soluţii şi tehnologii la nivel global”, spune Florin Talpeş, CEO al Bitdefender.

Blackshaw se alătură echipei Bitdefender de la RSA Security LLC, unde a fost responsabilă de activitatea globală de marketing pentru divizia NetWitness. În noul rol, Blackshaw se va concentra pe poziţionarea şi lansarea de noi produse şi servicii care să răspundă nevoilor de securitate ale companiilor.

Înainte de Bitdefender, Goedegebuure a lucrat în companii precum PayPal, Venmo, Fanatics, Airbnb şi eBay, unde a contribuit din poziţii de top management la creşterea bazei de clienţi şi la strategii de optimizare pentru motoare de căutare. Ca vicepreşedinte, va fructifica experienţa sa vastă în SEO, reţele de socializare, marketing integrat şi data science ca să intensifice atragerea de noi clienţi şi să dezvolte notorietatea soluţiilor de securitate pentru acasă.

 

Bitdefender este un lider recunoscut în domeniul securităţii IT, care oferă soluţii superioare de prevenţie, detecţie şi răspuns la incidente de securitate cibernetică.  Compania a inovat constant în domenii precum antimalware, Internetul Lucrurilor, analiză comportamentală şi inteligenţă artificială, iar tehnologiile Bitdefender sunt licenţiate către peste 150 dintre cele mai cunoscute branduri de securitate din lume. Fondată în 2001 de soţii Florin şi Măriuca Talpeş, compania Bitdefender are clienţi în 170 de ţări şi birouri pe toate continentele. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.