BCR lansează un asistent virtual, ADA, care oferă antreprenorilor suport pe programele de finanţare, inclusiv fonduri europene şi naţionale, dar şi informaţii despre produsele sau serviciile deţinute de clienţii persoane fizice

Autor: Cristina Bellu Postat la 14 aprilie 2022 50 afişări

BCR lansează un asistent virtual, ADA, care oferă antreprenorilor suport pe programele de finanţare, inclusiv fonduri europene şi naţionale, dar şi informaţii despre produsele sau serviciile deţinute de clienţii persoane fizice

Banca Comercială Română (BCR) anunţă lansarea chatbot-ului ADA, asistentul virtual care oferă informaţii atât pe zona de activitate de retail, cât şi pe cea corporate.

Proiectul implementat de BCR reprezintă o schimbare pentru asistenţa virtuală bancară, fiind primul chatbot din România care asigură şi suport pe programe de finanţare şi răspuns instant antreprenorilor în legătură cu fondurile europene şi naţionale relevante pentru afacerea lor, spun reprezentanţii băncii într-un comunicat.

În plus, asistentul virtual BCR oferă asistenţă generală, dar şi informaţii personalizate despre produsele sau serviciile deţinute de clienţii persoane fizice.

„ADA este rezultatul modului de lucru agil din BCR, dar şi a felului în care putem utiliza transformarea digitală, ca să fim mai eficicienţi şi mai receptivi la nevoile clienţilor”, spune Cristian Mustaţă, Director Executiv Adjunct, Distribuţie Retail BCR.

ADA are la bază platforma conversaţionala Druid, care oferă instrumente bazate pe inteligenţă artificială, ceea ce permite oferirea de noi experienţe digitale.

Asistentul virtual este un sistem evolutiv, care învaţă şi se perfecţionează cu ajutorul fiecărei conversaţii, după ce în perioada de implementare şi testare a fost expus la peste 25.000 de posibile întrebări.

Pentru antreprenori oferă, în mai puţin de zece minute, informaţii cu privire la opţiunile de dezvoltare a unei afaceri sau de accesare a unor finanţări din fonduri europene şi naţionale.

„ADA reprezintă o premieră pentru industria bancară din România, fiind primul chatbot care oferă informaţii despre programele de finanţare disponibile, atât europene, cât şi naţionale. Prezintă variantele potrivite, în funcţie de profilul şi sectorul de activitate al firmei, şi ne ajută în activitatea de consiliere a clienţilor. Toate aceste informaţii, disponibile în orice moment al zilei, şi răspunsurile simple la preocupările companiilor sunt un alt pas important pe care îl facem pentru dezvoltarea mediului antreprenorial şi susţinerea absorţiei de fonduri nerambursabile”, explică Oana Bâra, Coordonator Programe de Finanţare BCR.

În următoarea perioadă, ADA va învăţa să ajute clienţii cu operaţiuni de tip self service şi cu răspunsul pentru orice întrebare pe care o vor adresa.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală - retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital, precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.