Answear.ro şi-a crescut cifra de afaceri cu 160% în 2017 la 9,3 milioane de euro

Autor: Florin Casota Postat la 15 februarie 2018 157 afişări

Answear.ro, magazinul online al grupului polonez cu acelaşi nume, a înregistrat în 2017 o creştere de 160% ajungând la afaceri de 9,3 milioane de euro. Este cel de-al doilea an consecutiv în care platforma dedicată clienţilor din România are cea mai rapidă ascensiune din grup.

Answear.ro şi-a crescut cifra de afaceri cu 160% în 2017 la 9,3 milioane de euro

În 2017, pe platformă s-au plasat cu 220% mai multe comenzi faţă de 2016, cu o valoare medie anuală a coşului de cumpărături de aproximativ 290 de lei. Cea mai mare comandă procesată anul trecut a fost în valoare de 3.200 lei, fiind şi clienţi ce au realizat de-a lungului anului peste 200 de comenzi.

„Anul trecut, ne-am concentrat foarte mult pe personalizarea experienţei pentru clienţii noştri, de la navigara în site la folosirea platformei answear.ro pe mobil. Mai mult, am căutat să îmbunătăţim procesul şi timpii de livrare şi politica de retur, dar şi să răspundem proactiv sugestiilor primite. Avem o creştere susţinută, motivată de servicii mai bune, produse şi branduri variate şi preţuri competitive”, menţionează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Femeile au achiziţionat anul trecut cel mai des pantofi sport, sandale, rochii, geci şi paltoane, bărbaţii optând pentru cămăşi, tricouri şi jeanşi.

În 2017, categoria de accesorii de site a înregistrat cea mai mare rată de creştere, femeile optând pentru genţi, bijuterii şi ochelari de soare. ”În 2017, peste 15% dintre produsele comercializate pe site-ul Answear.ro au fost din categoria accesorii. Pentru 2018 vrem să dezvoltăm şi mai mult acest segment şi ne uităm la produse noi, premium, de la brand-uri ce nu sunt încă comercializate în Romania”, continuă Raluca Radu.

Oraşele de unde se înregistrează cele mai multe comenzi pe site-ul www.answear.ro sunt Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Constanţa. În materie de branduri, românii au preferat nume precum Liu Jo, Tommy Jeans, Tally Weijl, Le Coq Sportif şi Pierre Cardin.

Lunile din an în care s-au plasat cele mai multe comenzi au fost octombrie – noiembrie, promoţiile acordate în cadrul campaniei de Black Friday fiind în continuare cele mai atractive pentru clienţii români. ”Beneficiind şi de o campanie media puternică, anul trecut am înregistrat cu 200% mai multe vizite pe site şi am procesat cu 180% mai multe comenzi decât în aceeaşi perioadă din 2016”, completează Raluca Radu.

Cei mai mulţi dintre cumpărătorii Answear.ro au vârste cuprinse între 25 şi 44 de ani, fiind în proporţie de 65% femei. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.