Altex, liderul pieţei de retail electro-IT din România, intră pe piaţa de servicii turistice în urma unui parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism, unul dintre cei mai mari jucători locali din turism, controlat de Gheorghe Mărginean

Autor: Cristina Bellu Postat la 15 iulie 2021 64 afişări

Altex, liderul pieţei de retail electro-IT din România, a intrat pe un nou segment de piaţă, cel al pachetelor turistice interne şi internaţionale. Compania a încheiat un parteneriat cu Karpaten Turism, unul dintre cei mai mari jucători din turism pe incoming, în urma căruia clienţii pot să-şi aleagă vacanţele direct în magazinele Altex şi Media Galaxy, dar şi online prin intermediul unei platforme dedicate.

Altex, liderul pieţei de retail electro-IT din România, intră pe piaţa de servicii turistice în urma unui parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism, unul dintre cei mai mari jucători locali din turism, controlat de Gheorghe Mărginean

Altex, liderul pieţei de retail electro-IT din România, a intrat pe un nou segment de piaţă, cel al pachetelor turistice interne şi internaţionale. Compania a încheiat un parteneriat cu Karpaten Turism, unul dintre cei mai mari jucători din turism pe incoming, în urma căruia clienţii pot să-şi aleagă vacanţele direct în magazinele Altex şi Media Galaxy, dar şi online prin intermediul unei platforme dedicate.

Oferta de lansare include peste 10.000 de pachete turistice, către ţări precum Grecia, Egipt, Turcia, Emiratele Arabe Unite (Dubai), Croaţia, Spania, Portugalia şi destinaţii exotice care includ Maldive, Republica Dominicană, Kenya sau Zanzibar, notează un comunicat al companiei.

”Ne propunem să devenim un jucător important pe piaţă, să ne diversificăm portofoliul de produse şi destinaţii”, spune Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România

Prin Altex Travel, compania propune servicii turistice create special pentru clienţii săi. Acestea se pot achiziţiona şi în rate lunare egale prin intermediul serviciului de creditare din magazine şi online prin Credex pentru servicii turistice în valoare de până la 30.000 lei cu perioada de rambursare între 3 luni şi 5 ani.

De asemenea, clienţii au posibilitatea  de a achiziţiona asigurări storno şi de călătorie.

,,Acest nou parteneriat este un pas firesc ȋn dezvoltarea noastră, ca touroperator”, spune Alexandru Mărginean, Manager General Karpaten Turism.

Retailerul electro-IT, controlat de omul de afaceri Dan Ostahie, a ajuns anul trecut la afaceri de peste 1 mld. euro (5 mld. lei) după ce businessul a crescut de două ori mai repede decât piaţa, arată calculele ZF pe baza datelor publice. Mai exact, businessul a crescut cu 24%, pe când piaţa a avansat cu 12,5%.

Compania a devenit astfel un nou membru în clubul miliardarilor în euro ca cifră de afaceri. În rândul afacerilor antreprenoriale Altex este al doilea după Dedeman, pe când la nivel de grup îşi face loc şi businessul farma Catena-Fildas.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.