Vitantis vrea sa-si creasca traficul prin premii de 80.000 de euro

Postat la 09 septembrie 2009 13 afişări

Centrul comercial Vitantis din Bucuresti va derula in luna septembrie, pe durata a 19 zile, o campanie care va presupune acordarea a 20.000 de premii, in valoare totala de 80.000 de euro

Reprezentantii proprietarului Vitantis, fondul Equest Balkan Properties, estimeaza ca centrul comercial va avea in aceasta luna un trafic de aproape 300.000 de persoane, in crestere cu 25% fata de luna similara a anului trecut.

Campania cu premii in valoare de 80.000 de euro va duce bugetul total de marketing alocat Vitantis in acest an la 250.000 de euro, acesta urmand sa fie dublu in 2010, potrivit lui Vlad Dragoescu, reprezentant al Equest.

Cu un trafic zilnic de aproximativ 10.000 de persoane, Vitantis este centrul comercial cu cele mai slabe rezultate din acest punct de vedere, potrivit unui studiu Colliers dat publicitatii in urma cu trei luni, Unirea Shopping Center inregistreaza cel mai mare trafic zilnic, de 40.000 de persoane, urmat fiind de Bucuresti Mall si Plaza Romania, cu 30.000 - 35.000 de persoane pe zi, Baneasa Shopping Center, cu o medie de 27.000 de vizitatori zilnici si City Mall, cu un trafic estimat la 15.000 - 17.000 de vizitatori pe zi. Studiul Colliers nu a prezentat date privind Iris Shopping Center sau Liberty Center, ambele inaugurate anul trecut, sau Militari Shopping Center, inaugurat in acest an.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/vitantis-vrea-sa-si-creasca-traficul-prin-premii-de-80-000-de-euro-4876886
4876886
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.