URBB vrea Granini in top 3

Postat la 16 septembrie 2008 56 afişări

Doron Zilberstein, noul vicepresedinte de marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a declarat ca doreste sa aduca Granini in top trei bauturi racoritoare pana la sfarsitul anului viitor

„Nu ne dorim sa fim neaparat pe primul loc, deoarece acest lucru ar insemna sa facem si compromisuri in ceea ce priveste calitatea”, a declarat Doron Zilberstein despre brandul Granini. „Suntem realisti si ne dorim un loc in top trei pana la sfarsitul anului viitor”, a spus el.

 

Incepand cu aceasta luna, Zilberstein ocupa pozitia de vicepresedinte de marketing al URBB, dupa plecarea lui Catalin Ignat, care a petrecut 12 ani companie. Granini face parte din portofoliul URBB din 2006, pe categoriile juice si nectar, iar din februarie anul acesta a intrat si pe categoria still drinks, crescand in sapte luni de cinci ori, conform reprezentantilor companiei.

 

Zilberstein a declarat de asemenea si ca brandul Orangina va trece printr-un proces de rebranding in scurt timp, constand intr-un nou design al ambalajului si in trecerea de la sticla de 2 l la cea de 1,5 l, pe fondul unor imbunatatiri ale retetei produsului.

 

Pe segmentul de bere, unde URBB este cunoscuta in special prin brandurile Tuborg, Skol si Carlsberg, compania urmeaza sa intre in aceasta toamna pe o noua categorie, printr-un brand pe care il are deja in portofoliu, dar Zilberstein nu a dorit sa dea mai multe informatii pe aceasta tema.

 

De doar doua saptamani pe pozitia de vicepresedinte de marketing al companiei URBB, Zilberstein isi propune sa ia toate masurile pentru cresterea cotei de piata a companiei. „In primul rand vom analiza toate brandurile pe care le avem in portofoliu pentru a vedea in ce masura corespund cerintelor pietei", a spus Zilberstein, adaugand ca urmatorul pas consta in aducerea de noi produse pe piata din Romania, existand in acest sens proiecte deja in derulare.

 

Anul trecut, URBB detinea 7% din piata totala a berii, in conditiile unei pozitionari pe premium, segment unde cota de piata a companiei atingea prin Tuborg in jur de 45%, conform declaratiilor lui Catalin Ignat, fost vicepresedinte de marketing al companiei.

 

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) este prima companie de bere din Europa de Est care a dezvoltat un proiect greenfield, prin construirea, in 1997, a fabricii Tuborg din Pantelimon. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci internationale: Tuborg, Tuborg Strong si Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness, Kilkenny, pe segmentul de bere, Orangina si Granini pe cel al bauturilor racoritaore. Principalii competitori ai URBB pe segmentul de bere sunt Heineken Romania, InBev Romania si Ursus Breweries. Pe cel al bauturilor racoritoare, URBB concureaza cu Coca-Cola HBC, Pepsi Americas si Tymbark Maspex.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
URBB,
Doron Zilberstein,
Granini
/actualitate/afaceri/urbb-vrea-granini-in-top-3-3188702
3188702
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.