Raluca Hartmann, KiK Textilien und Non Food: Întotdeauna mi-am dorit să devin cea mai bună versiune a mea, să învăţ constant, să evoluez, în orice companie în care am lucrat. Sunt motivată de rezultate. Dar oamenii sunt adevărata mea motivaţie

Postat la 07 ianuarie 2023 173 afişări

Cifră de afaceri (2021): 43,8 mil. euro

Număr de angajaţi: +500


CARTE DE VIZITĂ

• A acumulat o experienţă de peste 15 ani în retail;

• Din 2015 s-a specializat în sectorul retailului de discount, iniţial în calitate de director de operaţiuni la compania TXM;

• În 2018 a fost numită Managing Director la KIK România, lansând şi extinzând brandul german pe plan naţional.


Întotdeauna mi-am dorit să devin cea mai bună versiune a mea, să învăţ constant, să evoluez, în orice companie în care am lucrat. Sunt motivată de rezultate. Dar oamenii sunt adevărata mea motivaţie. Atunci când ştiu că echipa mea se bazează pe mine, că eu pot contribui chiar şi un procent mic în evoluţia profesională a unui coleg, înseamnă foarte mult pentru mine şi mă determină să muncesc şi mai mult în această direcţie.

PROFILUL RALUCĂI HARTMANN A APĂRUT ÎN ANUARUL 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, EDIŢIA 2022. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.