Omul de afaceri care a fost păcălit cu un milion de dolari de un escroc cu papion
Prima extindere în afara ţării a Bitdefender, produsul românesc folosit de peste jumătate de miliard de utilizatori la nivel mondial, a avut loc în anul 2000, când proprietarul, Florin Talpeş, a pierdut un milion de dolari fără să vadă apoi "niciun cent".
„A fost prima păcăleală pe care am luat-o de la un partener cu papion, care m-a dus la Ritz în Paris. Ştia să construiască imaginea. Am avut vânzări foarte interesante pe piaţa americană şi n-am văzut niciun cent", spune Florin Talpeş. Un minus de un milion de dolari dintr-un foc. După acel moment, Talpeş a decis să renunţe la varianta partenerului exclusiv şi să îşi deschidă propriile sale firme cu angajaţi locali, cu ajutorul unor consultanţi: „Eu încă am probleme să-mi dau seama dacă un american care vrea să lucreze în vânzări va performa sau nu. Prima draperie pe care trebuie s-o dai deoparte este perdeaua după care se ascunde, ceea ce poate fi foarte greu". Primul lucru pe care l-a făcut după eşecul cu americanul de la Ritz - „ar trebui să fiu supărat nu doar pe americani, ci pe toate popoarele Pământului" - a fost să angajeze o companie de executive search pentru a putea găsi personal în fiecare dintre ţările în care există filiale.
La 13 ani de atunci, Bitdefender este astăzi producătorul uneia dintre cele mai performante şi eficiente game de soluţii de securitate informatică atestate pe plan internaţional. În fiecare zi, tehnologia Bitdefender protejează datele digitale ale 500 de milioane de utilizatori, iar tehnologiile antivirus Bitdefender se clasează pe primul loc la nivel mondial în urma testelor specializate realizate de organisme independente de profil, printre care AV Test şi AV-Comparatives.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro