Mai putina ciocolata pe timp de criza

Postat la 19 august 2009 62 afişări

Kraft Foods Romania, cea mai mare companie de pe piata ciocolatei, isi va incetini ritmul de crestere la o singura cifra in 2009, dupa o crestere de 20% anul trecut, a declarat Lachlan Grave, directorul general al companiei.

"Anul 2008 a fost cel mai bun pentru Kraft, am avut o crestere de doua cifre si am castigat si cota de piata pe toate segmentele. Anul 2009 este mai dificil, asa ca toate categoriile si-au incetinit ritmul de crestere, insa din fericire vom avea, totusi, un avans de o cifra", a precizat Grave.

Cifra de afaceri inregistrata de companie anul trecut s-a ridicat la peste 160 de milioane de euro.

Kraft detine la nivel local brandurile cu cele mai mari vanzari pe segmentul tabletelor de ciocolata, respectiv Milka si Poiana, care au impreuna mai mult de jumatate din piata. Pe segmentul cafea compania detine 30% din piata cu brandul Jacobs.

La finalul lui 2008 Kraft a anuntat ca va inchide fabrica din Brasov si va transfera o parte din liniile de productie catre parteneri locali.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
afaceri,
kraft,
ciocolata,
milka,
poiana
/actualitate/afaceri/mai-putina-ciocolata-pe-timp-de-criza-4780030
4780030
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.