Kai Romania are ca tinta vanzari de 8-10 mil. euro in acest an

Postat la 17 septembrie 2009 18 afişări

Producatorul de placi ceramice Kai Romania, parte a grupului Kai, si-a stabilit pentru acest an vanzari de opt – zece milioane de euro si atingerea unei cote de piata de 15%

"Intrarea noastra directa pe piata locala s-a petrecut in primavara lui 2009, intr-un context economic mai putin favorabil si cu toate acestea am reusit sa impunem produse noi pe o piata care deja se confrunta cu problema stocurilor", a declarat Catalin Rotaru, country manager Kai Romania.

Compania va realiza pe plan local doar activitatile de import, distribuitie si vanzari, placile ceramice urmand sa fie produse la doua fabrici din Bulgaria detinute de catre grup.

"In baza vanzarilor realizate din martie si pana acum, pentru 2009 estimam o cifra de afaceri de 8-10 milioane de euro, urmand ca in urmatorii ani sa ne atingem obiectivul de a ajunge liderul pietei locale in furnizarea de placi ceramice" a mai declarat Catalin Rotaru.

KAI este detinut de catre fondul de investitii Advent International care a devenit actionarul majoritar, cu un pachet de 70%, in 2007. La nivel de grup, compania a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 50 de milioane de euro.

Advent mai detine pe plan local producatorii de materiale de constructii Deutek si Ceramica Iasi si LaborMed.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
constructii,
Advent,
Kai,
placi ceramice
/actualitate/afaceri/kai-romania-are-ca-tinta-vanzari-de-8-10-mil-euro-in-acest-an-4907094
4907094
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.