Jolidon a vandut lenjerie de 60 mil. euro

Postat la 06 februarie 2008 1 afişăre

Grupul Jolidon a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 60 de milioane de euro, informeaza un comunicat transmis de companie. Valoarea este cu aproximativ 50% mai mare decat cea realizata in 2006.

O contributie importanta la aceasta crestere a fost achizitia, la inceputul anului trecut, a producatorului italian de lenjerie Emmeci, ceea ce a adus sub umbrela grupului Jolidon inca doua marci: Infiore si Chiaro di Luna, dar si o retea de magazine.

In prezent, grupul are peste 3.000 de angajati si un lant de 113 magazine Jolidon dintre care 67 in principalele orase si centre comerciale din Romania, 3 in Budapesta, 35 in Italia si 10 boutique-uri in Franta, in regim de franciza.

Grupul detine un brand de confectii si sase marci de lenjerie. Recent, Jolidon a lansat la Salonul International de Lenjerie de la Paris o noua marca - Jolidon Clandestine - si a relansat brandul Prelude.

Fondat in 1993 la Cluj-Napoca de omul de afaceri Gabriel Cirlig, Jolidon a devenit treptat unul dintre cele mai cunoscute nume de pe piata romaneasca a lenjeriei si este acum una dintre foarte putinele multinationale din Romania.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
jolidon,
gabriel cirlig,
cirlig,
lenjerie
/actualitate/afaceri/jolidon-a-vandut-lenjerie-de-60-mil-euro-2366050
2366050
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.