Clientii ar renunta mai usor la telefon si cablu TV decat la conexiunea Internet

Postat la 26 noiembrie 2009 17 afişări

Clientii operatorilor telecom ar renunta cel mai usor la linia telefonica fixa si la cablul TV, conexiunea la Internet fiind ultima optiune a acestora in directia reducerii cheltuielilor, pe fondul manifestarii crizei financiare, a declarat, joi, Gabriel Mustea, director in cadrul PwC Romania.

"Clientii considera ca pot renunta cel mai usor la linia telefonica fixa si la cablul TV. Linia fixa poate fi usor inlocuita de telefonul mobil. La cablul TV se poate alege un pachet mai ieftin sau/si se poate substitui cu continut online. Putini sunt insa dispusi sa renunte la conexiunea la Internet", a spus Mustea, prezent la Mediafax Talks about Telecom Industry.

Studiul "Impactul crizei asupra obiceiurilor de consum telecom si media", realizat in Statele Unite ale Americii de catre Communispace la cererea PwC, a evidentiat faptul ca abonatii nu sunt dispusi sa renunte la Internet si continut, chiar daca sunt mai atenti la costuri, acestia cautand insa operatori care ofera oportunitati de a face economii.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/clientii-ar-renunta-mai-usor-la-telefon-si-cablu-tv-decat-la-conexiunea-internet-5134546
5134546
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.