Adrian Marin, director general / Generali România: "Reputaţia în afaceri este un element important mai ales în epoca vitezei, când informaţia se află la un clic distanţă, iar renumele este primul element analizat, indiferent că vorbim despre o persoană sau despre o companie"

Autor: Ioana Matei Postat la 18 decembrie 2018 87 afişări

Adrian Marin, director general / Generali România: "Reputaţia în afaceri este un element important mai ales în epoca vitezei, când informaţia se află la un clic distanţă, iar renumele este primul element analizat, indiferent că vorbim despre o persoană sau despre o companie"

Carte de vizită

¶ A absolvit în 1992 Institutul Politehnic Bucureşti, Facultatea Tehnologia Construcţiilor de Maşini, secţia Maşini-Unelte

¶ Lucrează de peste 20 de de ani în grupul Generali

¶ Este şi preşedinte al Uniunii Naţionale a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România (UNSAR)

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Unul din doi angajaţi din România vrea să îşi schimbe locul de muncă. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.