A început o afacere de bijuterii şi a ajuns să conducă o companie web de succes. "Nu ştii niciodată unde te poate duce viaţa"

Postat la 27 august 2015 1885 afişări

A început o afacere de bijuterii şi a ajuns să conducă o companie web de succes. "Nu ştii niciodată unde te poate duce viaţa"

Compania israelianului, Or Offer, a fost un succes încă de la început. SimilarWeb a strâns 40 de milioane de dolari de la investitori şi fondul Naspers din Africa a investit, însă nu au facut suma publică, relatează Business Insider.

Deşi Offer nu a făcut o evaluare publică a companiei, se spune că SimilarWeb ar putea depăşi suma de 1 miliard de dolari.

SimilarWeb, compania ce analizează traficului site-urilor, în competiţie directă cu Alexa, compania deţinută de Amazon, s-a dezvoltat din 2013 într-un ritm crescut. Numărul angajaţilor s-a mărit de la 60 la 200 şi în jur de 20 de persoane se alătura companiei în fiecare luna la birourile din New York şi din Israel, conform spuselor lui Offer.

Însă totul a început cu o afacere de bijuterii. Mama lui fiind designer de bijuterii, Or Offer  s-a gândit să intre în această afacere. "Am vrut să construiesc un imperiu, precum Pandora, prin bijuteriile mamei mele", a spus el.

Lucrurile au mers bine o perioadă de timp, numărul angajaţilor a crescut de la 10 la 20, fabrici din China şi India produceau bijuteriile, iar vânzările au crescut. Într-o zi, cineva i-a spus că bijuteriile sunt foarte frumoase, dar se aseamănă prea tare cu cele făcute de designerul David Yurman, nume foarte cunoscut în Statele Unite. "Am căutat online şi am rămas şocat, bijuteriile erau foarte frumoase, erau în nişa noastra.  Cum de n-am auzit niciodată de el?", s-a întrebat Offer. A încercat să găsească designer asemănători, dar nu a reuşit, iar câteva zile mai târziu i-a venit ideea unui site care-ţi face recomandări, asemănător YouTube.

Împreună cu alţi trei prieteni am început să lucrăm la site, iar în 2009 l-am lansat. Site-ul aduna date despre comportamentul utilizatorilor pe internet, pe care companiile de cercetare voiau să le cumpere. "Aşa ne-am găsit modelul de business", a recunoscut Offer. Doi ani mai târziu, compania s-a schimbat. "Am decis că vrem să devenim un lider în domeniul măsurări traficului. Scopul nostru era să fim mai buni decât Alexa", a spus Offer.

"Drumul meu a început vânzând bijuterii şi am ajuns să calculez traficul de pe internet. Nu ştii niciodată unde te poate duce viaţa"

Urmărește Business Magazin

/actualitate/a-inceput-o-afacere-de-bijuterii-si-a-ajuns-sa-conduca-o-companie-web-de-succes-nu-stii-niciodata-unde-te-poate-duce-viata-14690223
14690223
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.