ProSport continuă campania "Why don’t you come over? " lansată de Gândul alături de GMP şi Webstyler

Postat la 04 martie 2013 70 afişări

Mediafax Group, alături de partenerii săi, continuă campania "Why don’tyou come over?", sub sloganul "ProSport ÎnScrie pentru România!" sau "Let's talk football" în adaptarea în limba engleză, cu ocazia meciului Steaua – Chelsea, care se va desfăşura în 7 martie, pe Arena Naţională.

Campania va încerca din nou să viralizeze în comunităţile online romane şi britanice o serie de mesaje încărcate de umor - de data aceasta unul cu tentă sportivă.Campania va avea o componentă de adresare directă concepută tocmai pentru suporterii Chelsea care vin la Bucureşti, precum şi suport editorial în ediţia tipărită a ProSport, pe prosport.ro ">www.prosport.ro şi www.gandul.info.

Campania va fi declinată pe o secţiune a site-ul whydontyoucomeover.co.uk, dar şi pe prosport.ro, unde o aplicaţie va permite utilizatorilor să-şi creeze propriile afişe în care să demonstreze cu umor de ce România este o variantă mai atrăgătoare decât UK şi în plan fotbalistic. Seara de miercuri va fi dedicată jurnaliştilor britanici veniţi la meci, aceştia fiind invitaţi la un pool de presă organizat de ProSport într-un restaurant din Centrul Vechi al Capitalei.

Joi, ziua meciului, va aduce o ediţie specială a ProSport, într-un tiraj de 40.000 de exemplare, dedicată celor de pe stadion, având pe prima pagină unul dintre afişele campaniei. "Noua etapă «ÎnScrii pentru România?» înseamnă să folosim notorietatea deja câştigată în mediile online de campania Gândul/GMP, să reactivăm comunitatea construită în jurul valorilor ei şi s-o îndemnăm să ducă mai departe o campanie virală cu dublu scop: Imagine pentru România, dar şi Voce în România." spune Lucian Lipovan, redactorul-şef al ProSport.

"Împreună cu prietenii de la Gandul.info şi ProSport am hotărât ca acest meci decisiv între cea mai iubită echipă din România şi una dintre cele mai importante echipe din Premier League e un subiect mult prea important pentru a nu fi explorat. Avem destule motive pentru a fi cu fruntea sus în faţa britanicilor chiar si la fotbal", spune Mihai Gongu, director de creaţie GMP. "Gândul îşi ia în serios rolul de purtător de cuvânt al românilor care vor ca Europa să râdă împreună cu noi şi nu de noi. Acesta este rolul acestei campanii: să le arătăm englezilor că, orice s-ar intampla pe teren, trebuie să se teamă de confruntarea cu umorul englezesc «Made in Romania»", spune Claudiu Pândaru, directorul editorial al Mediafax Group.

Campania "Why don't you come over?" semnată de GMP Advertising si Webstyler impreuna cu Gândul.info, s-a răspândit în toată lumea în primele două săptămâni în care a rulat: peste 5.000.000 impresii în presa românească (print, online, radio, TV); (estimare a reach-ului campaniei pe baza audienţei canalelor care au acoperit subiectul), peste 100 de materiale în presa internaţională, peste 1.500.000 impresii pe Facebook, 49.000 impresii pe Twitter, peste 17.000 impresii pe bloguri şi în comentarii, peste 60.000 comentarii în presa românească online.

Campania a avut un mare impact internaţional şi vizibilitate în titluri prestigioase din Marea Britania, SUA, Franţa, Germania, Irlanda, Spania, Ungaria, Belgia, Brazilia, India, Elveţia sau Pakistan. Au scris ori vorbit despre campania "Why don't you come over?" Financial Times, Associated Press, BBC News, The Huffington Post, Reuters, ZDF, Daily Mirror, The Independent, El Mundo.

Detalii AICI.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/prosport-continua-campania-why-don-t-you-come-over-lansata-de-gandul-alaturi-de-gmp-si-webstyler-10632526
10632526
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cine sunt cei mai mari proprietari de terenuri Agricole din România

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.