Pro TV la 12 ani

Postat la 27 noiembrie 2007 2 afişări

La 1 Decembrie, cand postul de televiziune implineste 12 ani de existenta, va aduce in prim-plan responsabilizarea, ca tema a zilei, spre deosebire de ultimele aniversari, cand Pro TV a prezentat povestile de succes ale romanilor plecati in strainatate.

Anul acesta am ales sa spunem «ai grija ce face copilul tau». Am considerat firesc ca dupa cateva luni de la lansarea campaniei «Tu stii ce mai face copilul tau?», sa venim de ziua Pro TV si de ziua Romaniei cu acest indemn la o atitudine responsabila in privinta copiilor nostri“, declara Anca Budinschi, director executiv al Pro TV. „Anii trecuti am aratat ca o noua Romanie se construieste in afara granitelor acestei tari; anul acesta vom spune ca avem prea multe alte interese pe care le slujim inainte de cele ale copiilor nostri“, adauga Budinschi.

Telespectatorii Pro TV vor avea parte de trei zile de sarbatoare cu programe speciale. De 1 Decembrie, Pro TV ii indeamna pe toti romanii sa-si redescopere copiii, sa invete sa-i asculte, sa incerce sa-i inteleaga, sa nu inceteze sa-i incurajeze si sa creada in ei si-n viitorul lor. Vedetele Stirilor Pro TV din 1 Decembrie vor fi copiii, viitorul Romaniei. Astfel, de 1 Decembrie, Pro TV indeamna: Desteapta-te, romane!, Romania, sa cresti mare!

Pentru 1 Decembrie, Pro TV a programat o editie speciala „Dansez pentru tine“ unde vedetele Pro TV vor dansa alaturi de alte nume sonore din showbiz pentru copiii care au nevoie de o sansa si pentru care fiecare ajutor, oricat de mic, inseamna o schimbare a destinului. Din studioul Stirilor Pro TV, Amalia Enache, Cristian Leonte si Corina Caragea coboara direct pe scena pentru a face pereche cu partenerii lor Mihai Petre, Elwira Duda si Edi Stancu, spre a implini in pasi de dans visurile unor copii parasiti. Relatia parinti-copii va fi abordata si in emisiunea lui Catalin Maruta din 1 Decembrie de catre personalitatile invitate impreuna cu copiii lor in studioul „Happy Hour“. Programul zilei va fi completat de filmele „Cinci copii si Aratarea“ si „Troia“.

Pro TV a avut, in perioada 15 noiembrie 2006-16 noiembrie 2007, o audienta generala in mediul urban de 2,6 puncte de rating si 15,9 cota de piata, fiind urmat de Antena 1, cu 2 puncte de rating si 12,1 cota de piata, TVR - 1,4 puncte de rating si o cota de piata de 8,5 si Prima TV - 0,8 puncte de rating si 5,1 cota de piata.

Prime time-ul, intervalul de maxima audienta, a fost dominat de Pro TV, care a inregistrat in segmentul de public 18-49 de ani din mediul urban 6,6 puncte de rating si o cota de piata de 22,1. Antena 1, principalul competitor al postului, a atins in aceasta perioada 4 puncte de rating si 13,3 cota de audienta, TVR 1 a avut 2,2 puncte de rating si o cota de 7,4, in timp ce Prima TV a avut 2,2 puncte de rating si 7,5 cota de piata.

Editiile Stirilor Pro TV s-au aflat in fruntea clasamentului emisiunilor informative urmarite de persoanele din mediul urban, fiind urmate din nou de cele ale Antena 1, TVR 1 si Prima TV.

Publicul majoritar al Pro TV are intre 18 si 49 de ani, studii medii si superioare si locuieste in mediul urban, arata un sondaj realizat la cererea Pro TV de catre compania Data Media, in mai 2007, pe un esantion de 1.200 de persoane. Din studiu a mai rezultat ca televiziunea predomina ca mijloc de petrecere a timpului liber: 84,6% din orasenii intre 15 si 49 de ani spun ca se uita la televizor zilnic sau aproape zilnic. O frecventa zilnica sau aproape zilnica de peste 50% mai intruneste doar ascultarea radioului (57,3%). Pro TV este considerat de catre aproximativ 86% din consumatorii de TV cu varste cuprinse intre 15 si 49 ani din mediul urban ca fiind cel mai atractiv post de televiziune.

Cercetarea Data Media mai arata ca 81,4% dintre respondenti declara ca prefera sa urmareasca la televizor calupurile informative generaliste. Postul preferat in vederea urmaririi jurnalelor de stiri este Pro TV, 52% din respondenti considerand ca Pro TV difuzeaza cele mai bune programe de stiri. Urmeaza Realitatea TV cu un procent de 17,3 si Antena 1 cu 15,3.

Cat priveste emisiunile de divertisment si filmele, 51% din publicul chestionat considera ca la Pro TV sunt difuzate cele mai bune emisiuni de divertisment. Emisiunea „Dansez pentru tine“ a fost lider de audienta in intervalul de difuzare la nivel national. 31,4% din acelasi esantion considera ca cele mai bune seriale straine pot fi vizionate tot la Pro TV, pe locul al doilea clasandu-se Pro Cinema cu 13,5%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
PRO TV,
12 ani,
aniversare,
eveniment
/media-marketing/pro-tv-la-12-ani-1064248
1064248
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.