GOLDEN EFFIE 2005
Marele castigator al acestei editii este agentia NextCap, pentru campania Unirea, brand care anul trecut a obtinut un Golden Effie la categoria "Bauturi alcoolice" (spotul cu basculanta).
Marele castigator al acestei editii este agentia NextCap, pentru campania Unirea, brand care anul trecut a obtinut un Golden Effie la categoria "Bauturi alcoolice" (spotul cu basculanta).
Bauturi alcoolice: Unirea (NextCap)
Bauturi non-alcoolice: Dorna (McCann Erickson)
Media si divertisment: FHM (NextCap)
Non-profit: Traian Basescu pentru Primarie (GMP/Map)
Produse alimentare: Fulga (NextCap), Kandia (McCann Erickson)
Produse de folosinta Indelungata: Teletech (Leo Burnett)
Promotii: Fiare pentru fiara din tine (McCann Erickson)
Telecomunicatii: Grupurile Zapp (Gavrila si Asociatii), Zapp High Speed Internet (Ogilvy & Mather)
NOTA: NU S-A ACORDAT GOLDEN EFFIE PENTRU CATEGORIILE "SERVICII FINANCIARE", "BUNURI DE LARG CONSUM" (AUTOMOBILE, ELECTRONICE, MOBILA ETC.) SI "ALTELE" (FARMACEUTICE, BUNURI SI SERVICII DE LUX, SOFTWARE, TURISM S.A.M.D.). LA CATEGORIA "RETAIL" NU A FOST NICI O INSCRIERE.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
-
Bancul de vineri | Femeile la dietă
GANDUL.RO
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro