Discovery vrea mai mult

Postat la 06 iunie 2006 1 afişăre

Discovery Networks Europe (DNE), diviziune a Discovery Communications, isi extinde operatiunile si prezenta in Romania prin deschiderea unui birou local in Bucuresti. Totodata, DNE a anuntat si lansarea unui semnal Discovery Channel dedicat pietei autohtone.

Discovery Networks Europe (DNE), diviziune a Discovery Communications, isi extinde operatiunile si prezenta in Romania prin deschiderea unui birou local in Bucuresti. Totodata, DNE a anuntat si lansarea unui semnal Discovery Channel dedicat pietei autohtone.

 

Semnalul unic de distributie al DNE va consolida identitatea Discovery Channel in plan local si va permite retelei sa ofere un aspect personalizat on-air, incluzand materialele intermediare si promo-urile, care acum vor fi dublate in limba romana, spun reprezentantii companiei. De asemenea, lansarea semnalului dedicat va permite Discovery sa selecteze din cadrul ofertei internationale cele mai relevante programe pentru publicul din Romania (selectia se va face pe baza voturilor telespectatorilor). Noul birou va fi administrat de Katarzyna Kieli, vicepresedinte si Country Manager Discovery Networks, Europa Centrala, iar Simona Mikhulesku va ocupa functia de Affiliate Sales Manager.

 

Biroul va avea o echipa de vanzari afiliate si alte functii de sustinere, dupa o campanie de recrutare. In termeni de oportunitati pentru advertiserii si sponsorii din Romania, localizarea ofertei Discovery se traduce prin contracte non-standard, cum ar fi programele sponsorizate sau promo-uri locale. "Privim cu incredere dezvoltarea fenomenului pay TV din Romania. Semnalul propriu ne va furniza o oferta de advertising si de vanzari mult mai puternica, de care advertiserii locali vor putea beneficia, la fel cum s-a intamplat odata cu lansarea semnalului Discovery Channel in Ungaria, la inceputul anului trecut", a explicat Katarzyna Kieli.

 

Deschiderea biroului si lansarea unui semnal dedicat coincide cu cea mai mare campanie de marketing off air lansata de Discovery in Romania, pentru promovarea uneia dintre noile sale serii, "La un pas de moarte". Campania integreaza elemente de afisaj pe panouri exterioare, online, presa scrisa si radio.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Discovery vrea mai mult
/media-marketing/discovery-vrea-mai-mult-1006118
1006118
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.