Cu ochii spre 2007

Postat la 24 octombrie 2006 1 afişăre

Pentru a vedea ce categorii de clienti si ce advertiseri ar trebui sa aiba in vizor agentiile si oamenii de vanzari din media, BUSINESS Magazin a solicitat sprijinul a peste zece agentii de publicitate. In urma raspunsurilor primite, a selectat urmatoarele:

 

PE CATEGORII: Alimentar, financiar, retail, telecomunicatii (gratie licentelor noi 3G), dezvoltatorii de ansambluri rezidentiale, jucatorii din energie, sistemul privat de pensii.

 

PE CLIENTI: Un advertiser nou, deja intrat in planurile pentru 2007 este producatorul israelian de lactate Tnuva (Universal McCann). Iar printre mutarile de conturi importante asteptate in 2007-2008 (nu neaparat sigure) ca urmari a unor pitchuri internationale / parteneriate in retea ar putea fi Orange, Vodafone, Unicredit (dupa  ce va ingloba HVB-Tiriac), Danone, Colgate-Palmolive (acestea doua pe partea de media), Unilever (surse BUSINESS Magazin spun ca Unilever si-ar revizui bugetul de media la nivel local, estimat la circa 7 mil. euro); Dacia-Renault (ar putea organiza pitch de media, este o presupunere a unui interlocutor).

 

SURSE: INTERLOCUTORII PENTRU ACEST ARTICOL;

SURSE BUSINESS MAGAZIN. PRINTRE AGENTIILE SOLICITATE, DAR CARE NU AU OFERIT INFORMATII SE NUMARA: GRUPUL GRAFFITI / BBDO, MCCANN ERICKSON, SCALA JWT, YOUNG & RUBICAM, ZENITH MEDIA.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Cu ochii spre 2007

Citeşte pe Gandul.ro

/media-marketing/cu-ochii-spre-2007-1007228
1007228
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.