CU GHIDUL IN MANA

Postat la 06 martie 2006 1 afişăre

Desi Time Out - aparut pe piata saptamana trecuta - nu ataca in mod direct cititorii publicatiilor gen Sapte Seri sau 24 Fun, segmentul de presa pe care intra este cel al ghidurilor de petrecere a timpului liber.

 

Mai jos, un profil al consumatorului de Sapte Seri, singura publicatie de profil prezenta in Studiul National de Audienta (SNA). Va fi interesant de urmarit profilul consumatorului de timp liber vizat de Time Out, in special in materie de studii si venituri (publisherii spun ca vor introduce "rapid" Time Out in BRAT si SNA)

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
CU GHIDUL IN MANA
/media-marketing/cu-ghidul-in-mana-978212
978212
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.